اخبار روز

واکنش امباپه به برد مقابل بارسلونا و آینده حرفه ای اش

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن از شکست بارسلونا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش تسنیم، پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه کمک کرد که شب گذشته (سه شنبه) در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی بارسلونا دو گل برای تیمش به ثمر رساند. وی در مجموع دو بازی را برد و با برتری پس از بازگشت از 6 بر 4 به دور بعدی این رقابت ها گفت: خیلی خیلی خوشحالیم که می خواستیم این بازی را ببریم. ما شش روز قبل از این دیدار با این ایده کار کرده بودیم که برای پیروزی به ورزشگاه مونتجویک می آییم و این پیروزی متعلق به کل تیم است. ما باید به همه تبریک بگوییم، به همه کسانی که در پشت صحنه این باشگاه کار می کنند. البته بیشتر کادر فنی و بازیکنان را می بینید اما واقعیت این است که کل باشگاه برای این بازی آماده شده بود تا ناراحت از این بازی به خانه نرویم.

وی افزود: خوشحالیم که پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خانه بازگشتیم و تنها یک قدم تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی فاصله داریم. حالا باید به مصاف دورتموند برویم که بازی سختی خواهد بود چون در مرحله گروهی مقابل آنها بازی کردیم اما سعی می کنیم کارمان را با برد در بازی رفت مقابل آنها شروع کنیم.

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن درباره عملکرد فردی خود نیز گفت: می خواهم به تیمم کمک کنم حقیقت این است که همیشه می خواهم به تیم کمک کنم. ما در نقطه ای هستیم که حتی کوچکترین جزئیات را باید در نظر گرفت و در حالی که گلزنی کمک می کند، تنها چیزی نیست که لازم است. می خواهم تا حد امکان به تیم کمک کنم، هم از نظر گلزنی و هم از نظر عملکرد در زمین.

امباپه که در پایان فصل با پایان قراردادش از پاری سن ژرمن جدا می شود و مقصد بعدی اش رئال مادرید خواهد بود، در پاسخ به این سوال که آیا این برد تصمیم شما را برای ترک پاریس تغییر نمی دهد؟ ؟” او گفت نه. !

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا