اخبار ارز دیجیتال

همکاری مایکروسافت و گلدمن ساکس در راه اندازی یک بلاک چین جدید

همکاری مایکروسافت و گلدمن ساکس در زمینه گسترش بازارهای مالی، با راه اندازی شبکه جدید بلاک چین آغاز شد.

همکاری مایکروسافت و گلدمن ساکس همزمان با راه اندازی دو غول فناوری و مالی جهان، شبکه بلاک چین جدیدی به نام شبکه راه اندازی شد کانتون (شبکه کانتون) آغاز شده است. این دو شرکت بزرگ قصد دارند بازارهای مالی و فناوری وب 3 را گسترش دهند.شایان ذکر است که شبکه کانتون از زبان برنامه نویسی جامعی که متعلق به شرکت نرم افزاری Digital Asset است استفاده می کند که می تواند برای توسعه قراردادهای هوشمند استفاده شود.

 

همکاری مایکروسافت و گلدمن ساکس در راه اندازی یک بلاک چین جدید

حامیان این شبکه در اطلاعیه ای اعلام کردند که هدف از توسعه پروژه های کانتونیارائه زیرساخت های تمرکززدایی به شرکت ها برای افزایش بهره وری، کارایی و دقت فرآیندهای مالی است. با کمک این شبکه، دارایی ها، سرمایه ها و حتی داده های کاربران بین برنامه های مختلف منتقل و همگام می شوند.

پذیرش فناوری وب 3 سال گذشته افزایش قابل توجهی داشت. توسعه شبکه کانتون نشان می دهد که با وجود مشکلات فراوان، شرکت ها مایل به استفاده از آن هستند. فناوری زنجیره بلوک در سال گذشته شاهد ورشکستگی بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال یا متحمل ضررهای هنگفت بوده‌ایم. همچنین قیمت برخی از توکن ها به شدت کاهش یافت.

شبکه کانتون از زبان برنامه نویسی خاصی به نام Daml استفاده می کند که برای توسعه قراردادهای هوشمند استفاده می شود. این زبان توسط شرکت نرم افزار Digital Asset توسعه یافته است.

مایکروسافت و گلدمن ساکس برای راه اندازی یک بلاک چین جدید با یکدیگر همکاری کردند
یووال روز، مدیر عامل دارایی دیجیتال اعتقاد بر این است:

با کمک شبکه کانتون، موسسات مالی می توانند از یک شبکه بلاک چین ایمن، قابل اعتماد، قانونی و مقرون به صرفه استفاده کنند. تاکنون 30 شرکت معروف مانند گلدمن ساکس، مایکروسافت، پاکسوس و… به گروه توسعه و پشتیبانی شبکه کانتون پیوسته اند.

در بیانیه مطبوعاتی ذکر شده است که تیم توسعه کانتون در تلاش است تا برخی از موانع مانند حریم خصوصی، مقیاس پذیری و کنترل داده ها را حذف کند تا این شبکه کارآمدتر شود.

لری فینک، مدیر عامل بلک راکاو در سال گذشته اذعان کرد: «توکن‌سازی دارایی‌های دیجیتال نقطه عطفی برای بهبود و پیشرفت است. سیستم های مالی سنتی است.”

نظر شما در مورد همکاری مایکروسافت و گلدمن ساکس در ایجاد شبکه بلاک چین جدید چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا