اخبار روز

ریزش بیش‌از یک میلیون تومان قیمت سکه و طلا!

به گزارش پی ام آپ، محمد کشتی آرای اظهار داشت: تحولات اقتصادی در جهان ایجاد شده است که در هفته گذشته پیش‌بینی‌ها و اظهارنظرهای تحلیلگران اقتباس ادی، بهای انس جهانی طلا با ریزش شدیدی همراه و طلای جهانی ۴۹ دلار کاهش قیمت داشت و به یک هزار و ۹۵۰ دلار کاهش داد. دلار رسید.در هفته گذشته سیر نزولی قیمت‌ها ادامه داشت و در کنار بهای آن س جهانی، نرخ ارز همچنین کاهشی بود و این امر باعث کاهش قیمت طلا در بازارهای داخلی شد.

این فعال بازار طلا گفت: روز گذشته (پنجشنبه)‌های انس جهانی طلا به یک هزار و 97 دلار رسید و امروز دوباره کاهش یافت و به یک‌هزار و 955 دلار رسید و در مجموع به طور متوسط ​​هر انس طلا 49 دلار کاهش قیمت داشت. در آخرین ۵۰ هفته گذشته طرح قدیم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و ۲ هزار تومان، نیم سکه یک تومان و سکه های یک گرمی ۳۰۰ هزار تومان قیمت هفتگی را ثبت کرد.

کشتی آرای اظهار داشت: هر مثقال طلای آب شده ۲۳۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۷۲ هزار تومان نیز کاهش قیمت هفتگی داشت.با کاهش قیمت طلای جهانی و نرخ ارز، حباب سکه نیز کم شد و در حال حاضر هر قطعه سکه پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حباب دارد که نسبت به ابتدای هفته ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

این فعال بازار طلا اضافه کرد: با توجه به کاهش قیمت انواع سکه و طلا، فروشنده با خریدار بود و در نتیجه حباب سکه کاهش یافت. پیش‌بینی می‌شود با توجه به بهبود شرایط اقتصادی، ارزش ریال نیز افزایش می‌یابد و در نتیجه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا