اخبار روز سینما

همسر فاطمه معتمد آریا سال ها بعد به همراه دخترش پیدا شد


طبق اخبار شما: فاطمه معتمد بازیکن اسبق ایران و مادر کلاه قرمزی با انتشار عکسی در کنار دخترش اینستاگرام خود را به روز کرد. فاطمه معتمد آریا در 7 متولد شد آبان 1340 بازیگر، گوینده و عروسک گردان ایرانی در تهران است. فاطمه معتمدآریا با دریافت چهار سیمرغ بلورین رکورددار بانوان است.

فاطمه معتمد آریا از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان در ۷ آبان وی در سال 1341 در تهران به دنیا آمد. این هنرمند زن کشورمان که نام اصلی او سیمین است در خانواده ای هنردوست به دنیا آمد و یکی از نام های شناخته شده دنیای هنر، چهارمین فرزند این خانواده است. اشتیاق خانواده به هنر در او ریشه دوانید و او را به دنیای هنر کشاند.

فاطمه معتمد آریا در سنین جوانی و در حدود سال 1360 زندگی با او را آغاز کرد و همسرش احمد حامد بازیگر و تهیه کننده است.

فاطمه معتمدآریا فارغ التحصیل بازیگری از هنرستان تهران است. وی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلاس های موسیقی، نقاشی، فیلمسازی، تئاتر و تئاتر عروسکی شرکت کرد و در سراسر کشور به اجرای نمایش عروسکی و تئاتر کودک پرداخت.

از سوابق هنری وی می توان به همکاری با گروه تئاتر متشکل از دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا، آثار کودک و نوجوان و صدا و سیما در زمینه تئاتر زنده و عروسکی اشاره کرد. فعالیت او در تلویزیون از سال 1360 با نمایش عروسکی سریال مدرسه موش ها آغاز شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا