اخبار روز

همسرم روی روند خوب من تأثیر می گذارد

به گزارش خبرگزاری مگتو؛ داریوش شجاعیان بازیکن هوادار در پایان بازی با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنم سومین یا چهارمین بازی است که پیش می رویم اما بازی با تساوی به پایان می رسد. ما باید روی این موضوع کار کنیم و امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد. اگر این اتفاق نمی افتاد 8 امتیاز دیگر داشتیم تا تک رقمی شویم اما این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم شایسته برد بودیم چون خوب بازی کردیم، اما امیدوارم بتوانیم بازی را در لیگ ببریم.

شجاعیان درباره خط لمسی در دقایق پایانی بیان کرد: به دلیل امتیازات مساوی، حساسیت این بازی بسیار بالا بود. چنین اتفاقاتی در لیگ ما عادی است، به خصوص در دقایق پایانی بازی که یک تیم تحت فشار است. به نظر من به احترام آقای عنایتی و کادر دوست داشتنی اش از ابتدای بازی هیچ اتفاقی روی نیمکت ما نیفتاده است. شاید تعویض شدم، خودم کمی ناراحت شدم و دو سه بار اعتراض کردم که از داور عذرخواهی کنم. امیدوارم اگر ما اشتباه کردیم بخشیده شوند و بالعکس.

شجاعان درباره بازی و گل هایش گفت: صد هزار بار خدا را شکر به نظر من مسبب این اتفاق آقای مسعود است. صحبت همه بچه ها به آنها روحیه مضاعفی می دهد و همین باعث شد در آن مقطع به تیم هواداران کمک کنم. وقتی گلی را پاس می کنم، نتیجه آن کسی است که گل می زند و گل هایی که خودم می زنم، دیگران زحمت می کشند و توپ را به من می دهند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او در مورد تاثیر زندگی مشترکش در بازی خوبش گفت: دقیقاً یک اتفاق برای من زندگی مشترک است و از همسر دوست داشتنی ام که در این فصل کنارم بود تشکر می کنم هر روز تا کنون من از او تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هفته سیزدهم آقا مسعود فرا رسید و اکنون هفته بیست و چهارم لیگ است. دقیقا از هفته 13 تا 24 من اینجا صحبت می کنم یا مربیان قبل و بعد از بازی صحبت می کنند. من نمی دانم آنها به دنبال چه هستند. یکی از عزیزان به دنبال چیزی از طرفداران یا کادر هواداران است تا به ما پاسخ دهد. به نظر من هم کارمندان قبلی و هم همه عواملی که الان در تیم هواداری هستند قابل احترام هستند. روزی که آقای محمود از اینجا رفت از او تشکر کردم. همون روز به دوست عزیزمون گفتم ما همه تلاشمون رو کردیم ولی بعضی جاها جواب نداد. هر جا که هستید موفق باشید و امیدوارم این سوال در چند هفته آینده تکرار نشود.

258 258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا