اخبار روز

آنها می خواهند با ترویج بازی های همجنس گرایان، بشریت را ریشه کن کنند

رئیس جمهور بحران خانواده را تهدیدی بزرگ برای بشریت خواند و گفت: در غرب می خواهند بشریت را نابود کنند و قصد دارند همجنس گرایی را ترویج کنند.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در مراسم واگذاری 258 واحد مسکونی و 1158 قطعه زمین به طرح جوانان استان سمنان اظهار داشت: خانواده محور فرهنگ دینی ایران است و باید برای شکل گیری آن تلاش شود. خانواده “چون غرب به دنبال این است که در ایران خانواده ای ایجاد نشود و به شدت روی این موضوع تمرکز کرده اند.”

وی از بحران خانواده به عنوان یک تهدید بزرگ برای بشریت یاد کرد و افزود: در غرب تلاش می کنند انسانیت را قطع کنند و هدفشان ترویج همجنس گرایی است بنابراین باید تشکیل خانواده را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه به قول خود برای ساخت مسکن پایبند است و به این وظیفه عمل خواهیم کرد، تصریح کرد: امروز در کشور حرکت تولید مسکن در اقصی نقاط کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته می شد، اما این اتفاق نیفتاد، ادامه داد: زمانی که دولت شروع به کار کرد، این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و اگر در یک شهر بروی، این موضوع را در دستور کار قرار دادیم. ساختمان نهضت ملی در حال انجام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وعده های خود را فراموش نمی کنم، گفت: واحدهای مسکونی به زودی به متقاضیان در سراسر کشور واگذار می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا