اخبار روز

نتیجه 3-0 عالی است

پس از اینکه پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست داد، گفت: می دانید که بازی در آبادان چقدر سخت است و من از این بازی بسیار راضی هستم عملکرد بازیکنانم

سرمربی پرسپولیس از عملکرد شاگردانش ابراز خرسندی کرد و گفت که وظیفه آنها پیروزی در بازی در مصاف با صنعت نفت بوده و این کار را انجام دادند.

به گزارش تسنیم، پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اسمار ویرا گفت: می دانید که بازی در آبادان چقدر سخت است، نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم.

وی درباره هدایت تیمش گفت: می دانیم که یک بازی بیشتر از رقیبمان انجام داده ایم. ما باید بازی را می بردیم و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت عالیشاه گفت: امید برای ما بازیکن بسیار مهمی است به خصوص در این مقطع امیدوارم مصدومیت جدی نباشد اما باید منتظر نتیجه ام آر آی باشیم.

اسمار از خود پرسید که آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی های باقی مانده دارد؟ وی گفت: VAR روش خوبی در فوتبال است و کمک می کند، اما در حال حاضر از تصمیم باشگاه اطلاعی ندارم و هر تصمیمی که آنها بگیرند پیگیری می کنیم.

وی در خصوص بازی های باقیمانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ نیز گفت: همه بازی ها برای ما مهم است چون با یک بازی 90 دقیقه ای وارد مرحله بعدی می شویم در زمین با همه بازیکنان.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا