اخبار روز سینما

ناراحتی رابعه اسکویی از مازیار لرستانی در مورد شایعه ازدواج‌شان ؛ یک دوستی سی ساله پایمال شد

آخر شایعه ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی انتشار آن در فضای مجازی باعث تشویش جدی «رابعه اسکویی» شد.

«رابعه اسکویی» که چندی پیش در برنامه فضای مجازی از شایعه بودن ازدواجش با «مازیار لرستانی» خبر داده بود، از انتشار این شایعه توسط «مازیار لرستانی» ابراز ناراحتی کرد و اظهار داشت که دوستی سی ساله اش پایمال شده است. به این ترتیب رویداد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


شایعه ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی

وی در برنامه فضای مجازی رابعه اسکویی گفت:

ما یک دوستی سی ساله داشتیم. شایعه وحشتناکی بین ما به راه افتاد و او حرفی زد که نباید گفته می شد و متاسفانه این دوستی به هم خورد. به دنبال این شایعات، او حرفی زد که من را به فکر فرو برد که چطور در این سی سال رفاقت همدیگر را نمی شناختیم.

«رابعه اسکویی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، 18 ساله خرداد او متولد 1345 بود و تحت آموزش «حمید سااریگیان» برای دوره بازیگری قرار گرفت. رابعه اسکویی پس از گذراندن دو سال خارج از کشور و حضور در برنامه های شبکه جم، چهارم شد. بهمن او در سال ۱۳۹۵ به ایران بازگشت. این اتفاق باعث خوشحالی او شد و در مصاحبه هایی که پس از بازگشت به ایران انجام داد، از مهاجرت خود ابراز ناراحتی کرد و از اهمیت حضور در زادگاهش گفت.

«مازیار لرستانی» هم بعد از ماجرای تغییر جنسیت سر و صدای زیادی به پا کرد. او این بار با مصاحبه خود با رابعه اسکویی در خصوص شایعات ازدواج حاشیه جدیدی هم برای خود و هم برای خانم «اسکویی» ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شایعه ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/ناراحتی-رابعه-اسکویی-از-مازیار-لرستان/
  • حرف مازیا لرستانی درباره رابعه

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا