اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

معرفی اولین گوشی تاشو از گوگل; Pixel Fold کی و با چه قیمتی عرضه می شود؟

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

گوگل قصد دارد با ارائه مشوق هایی از جمله تخفیف قیمت برای جایگزینی مدل های اخیر خود با پیکسل فولد و همچنین اهدای یک ساعت هوشمند رایگان، بازار مدل گوشی جدید خود را تقویت کند.

گوگل در نظر دارد اولین گوشی هوشمند تاشو خود را ماه آینده پس از رونمایی از آن در جریان نشست سالانه خود در 10 می (20 می) وارد بازار کند.

تلفن همراه جدید گوگل که Pixel Fold نام دارد، «بادوام ترین لولا» را در میان گوشی های تاشو دارد. گوگل گوشی جیبی ضد آب خود را با صفحه نمایش 5.8 اینچی عرضه کرد. بر اساس تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک نوت بوک باز می شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به 7.6 اینچ می رسد.

وزن این گوشی حدود 283 گرم است که نسبت به رقیب خود کمی سنگین تر است اما اندازه صفحه نمایش آن یکسان است. البته پیکسل فولد باتری بزرگ تری دارد و به گفته گوگل در حالت کم مصرف 24 ساعت یا تا 72 ساعت دوام می آورد.

بر اساس اطلاعات موجود، گوگل قصد دارد پیکسل فولد را با قیمت 1700 دلار عرضه کند. در همین حال، رقیب آن، گلکسی زد فولد 4، 1799 دلار قیمت دارد.

البته خودی‌های بازار گوشی‌های هوشمند نسبت به موفقیت عرضه گوگل در ژوئن ابراز تردید کرده‌اند و به موفقیت کم مدل‌های تاشو و رکود بازار جهانی گوشی‌های هوشمند اشاره کرده‌اند.

بر این اساس، گفته می‌شود که گوگل قصد دارد با ارائه مشوق‌هایی از جمله ارائه تخفیف قیمت برای جایگزینی مدل‌های اخیر خود با پیکسل فولد و همچنین اهدای ساعت هوشمند، بازار خود را برای مدل‌های جدید گوشی تقویت کند.

منبع: یورونیوز

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان معرفی اولین گوشی تاشو از گوگل; Pixel Fold کی و با چه قیمتی عرضه می شود؟

که در تاریخ 2023-05-08 23:29:01 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا