اخبار روز

مرگ پیرمرد 60 ساله در محله مجیدیه

به گزارش مگتو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از فوت یک مرد 60 ساله در پی وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در منطقه مجیدیه شمالی خبر داد.

ایسنا در پیامی نوشت: سیدجلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه که صبح امروز در منطقه مجیدیه رخ داد، گفت: صبح امروز ساعت 11:13 آتش سوزی ساختمانی در مجیدیه شمالی، خیابان حسینی، گزارش شد. در سامانه 125 بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: آتش نشانان با حضور در محل متوجه شدند که آتش سوزی از یک ساختمان مسکونی 12 واحدی 4 طبقه شروع شده و کانون آن یک واحد 70 متری در زمین بوده است. .” طبقه سوم. با رسیدن آتش نشانان به محل، تمام واحد در آتش سوخت و شعله های آتش به واحدهای همجوار سرایت کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان با اقدامات فوری نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و همزمان دو انفجار کوچک به دلیل وجود ظروف کوچک بنزین و اسپری های قابل اشتعال در محل رخ داد. به نظر می رسد که این واحد به طور کلی اقلام قدیمی و آسیب دیده ای را که آتش گرفته بودند ذخیره می کرد.

وی افزود: آتش نشانان با اطفای حریق با جسد مردی 60 ساله مواجه شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: آتش خاموش شد و دقایقی پیش آتش نشانان به ایستگاه بازگشتند. تیمی از کارشناسان آتش نشانی نیز جستجو برای یافتن علت حادثه را آغاز کرده اند.

۴۷۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا