اخبار روز سینمافیلم و سریال

ناگفته هایی از مرگ همسر ناصر عبداللهی 18 سال بعد

گفتگو با فاطمه رحیمی: ناگفته هایی از مرگ همسر ناصر عبداللهی 18 سال بعد; ناصر را زدند اما نگذاشتند دنبالش بروم



به گزارش ورانساز:

گفتگو با فاطمه رحیمی: ناگفته هایی از مرگ همسر ناصر عبداللهی 18 سال بعد; ناصر را زدند اما نگذاشتند دنبالش بروم

“آنها ناصر را شلیک کردند، اما من هرگز نفهمیدم چه کسی این کار را کرده است”; این سخنان فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی است. فراز پس از 18 سال در اولین مصاحبه خود با روزنامه اینترنتی، داستان جدیدی از مرگ پرابهام خواننده مشهور را درج می کند. به گفته خودش، او فردی است که در این سال ها متهم به قتل همسرش بوده اما قانون اجازه شکایت از او را نمی دهد. این پرونده عبداللهی بدون ردیابی پدر و پسران عبداللهی بسته شد و عاملان مرگ وی هرگز شناسایی و مجازات نشدند.

اما 18 سال بعد «فاطمه فهیمی» همسر «ناصر عبداللهی» ناگفته های زیادی می گوید: «وقتی به بیمارستان رفتم، حال ناصر اصلا خوب نبود، سر تا پا در مضیقه بود، حالا من واقعاً متوجه نشدم که چه اتفاقی برای او افتاده است.

“در بیمارستان تن ها جسد بدون جمجمه، شانه، زانو و مچ پا را دیدم. صورت ناصر مجروح شد و کلیه هایش از کار افتادند. بدنی کاملا بی جان را در بیمارستان دیدم. تا به امروز نمی توانم بفهمم چه بر سر این فرد آمده است. “

ناصر اهل سنت بود و معتقد به اهل بیت بود، در واقع وقتی می خواست موسیقی احمد ثانی را بخواند و با پدرم مشورت کرد، پدرم به او گفت که من از تو حمایت کردم و حالا ما را متهم به کشتن ناصر می کنند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا