اخبار روز سینما

«محمدرضا فروتن» مدت ها با چهره متفاوت ظاهر شد/ عکس

تصویری از محمدرضا فروتن بعد از مدتها در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی با چهره ای ب سیار جذاب تر از قبل منتشر شد.

به گزارش پی ام آپلود به نقل از شما نیوز، عکسی جالب از محمدرضا فروتن بازیگر نقش اول رانی با یک چهره بسیار متفاوت و جذاب تر از همیشه در نکوداشت آتیلا پسیانی منتشر ش د.

واکنش های عجیب و غریب به شایعه تغییر جنسیت فروتن

عصر ایران نوشت: «۱۵ شهریور خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن (بازیگر سینما و تلویز بسیار پرگفتگویی بود؛ همانطور که در زیر آخرین پست اینستاگرامی صفحه فروتن (که مربوط به حدود ۲ ماه قبل ب ود) بیش از ۶۰ هزار کامنت نوشته شده است.

برخی از این اقدام او دفاع کرده و او را بسیار شجاع دانستند که چنین تصمیمی گرفته شده است و حتی برخی از آنها «تغییر جنسیت» نسیت».

و البته مطمئن‌کامنت‌هایی هم به دور از ادب، نزاکت یا اظهار نظر شخصی و … بیشتر به دنبال با مزه بودن، توهین، مسخره بازی و… بود.

بعد از چند ساعت محمدرضا فروتن امروز صبح با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «خبری که شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده است، دروغ و دور از حقیقت است.»

در زیر این پست تکذیب هم حدود ۲۰ هزار کامنت گذاشته شده، از انواع تمسخر و توهین گرفته شده تا توقعات بی‌جا و زیاده‌خواهانه مثل: «اگر راست می‌گی یه عکس از خودت اس توری کن یا خودت رو نشون بده و…»

فارغ از صحت یا کذب این اتفاق اصلی‌ترین نظر به دیگری است. واقعا چرا و به چه حقی برخی افراد تا این حد از محمدرضا فروتن طلبکار هستند؟ چرا خود را محق می‌دانند تا از شخصی‌ترین و خصوصی‌ترین مسائل زندگی یا سوال بپرسند؟

چند نکته واقعا جای دقت دارد. ابتدا این که به فرض که فروتن چنین عملی انجام شود، آیا مر عملی غیر قان ونی یا غیر شرعی کرده است؟ همه می‌دانیم که این اتفاق در کشور ما کاملاً قانونی است و هر کسی که لازم است بداند و مایل باشد مختار به چنین عملی است….

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا