اخبار روز سینما

بازگشت خواننده مشهور لانا دل ری در ظاهر مرلین مونرو!

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، لانا دل ری خواننده مشهور و پرطرفدار آمریکایی این‌بار با ظاهری جدید و غیرقابل تشخیص، با موهای جدید طلایی به صحنه موسیقی خود بازگشت.

این خواننده زیبا برای اجرای خود در جشنواره موسیقی در کشور برزیل ظاهری جدیدی را برای خود انتخاب کرد و حتی از سبک متفاوت و کلاسیک آن را برگزید.

لانا دل ری خواننده و ترانه سرای آمریکایی با موهای جدیدش کاملا غیرقابل تشخیص به نظر می رسد.

این خواننده 37 ساله با کلاه گیس بلوند روی صحنه رفت. طرفداران لانا که به تیپ سبزه و موهای تیره او عادت کرده اند کاملا شگفت زده شده اند.

لانا دل ری پس از سه سال برای اولین بار به تنهایی روی صحنه اجرا کرد.

این خواننده هنگام اجرای آهنگ های خود در جشنواره در ریودوژانیرو برزیل بسیار زیبا به نظر می رسید.

لانا برای اجرای خفن خود در این جشنواره از یک تاپ دکمه دار مشکی، یک دامن بلند مشکی و کفش‌هایی پاشنه بلند پوشیده بود.

این خواننده محبوب ظاهر کلاسیک خود را که به طرز باورنکردنی یادآور زرق و برق دهه های طلایی هالیوود بود، با گوشواره های طلا و یک دستبند تکمیل کرد. او همچنین یک آرایش ملایم و ساده را انتخاب کرد.

بازگشت خواننده مشهور لانا دل ری در ظاهر مرلین مونرو!

بازگشت لانا دل ری به صحنه پس از سه سال!

اولین اجرای انفرادی لانا تنها چند هفته پس از بازگشت او به صحنه در ماه گذشته انجام شد. لانا دل ری به همراه دوست و همکارش جک آنتونوف و گروهش بلیچرز در جشنواره High Water Fest اجرا کرد.

اجرای لانا در برزیل تنها چند روز پس از انتشار نسخه جدیدی از همکاری موفق این خواننده با تیلور سوئیفت، “Snow On The Beach” انجام می شود.

پاییز گذشته اعلام شد که لانا در آلبوم جدید تیلور سوئیفت به نام Midnights حضور خواهد داشت. با این حال، پس از انتشار این آهنگ، طرفداران کمی ناامید به نظر می رسیدند.

لانا تنها قسمت بسیار کوتاهی از این آهنگ را اجرا کرد. با این حال، هفته گذشته، تیلور نسخه جدیدی از این آهنگ را منتشر کرد. در این نسخه جدید لانا دل ری نقش های بیشتری را بازی کرده است.

لانا در اوایل دهه 2010 به شهرت رسید و این خواننده به زودی به یک موسیقیدان شناخته شده و محبوب جهانی تبدیل شد.

اولین آلبوم اصلی او Born to Die در سال 2012 منتشر شد و شامل برخی از بزرگترین و بهترین آهنگ های لانا از جمله: Summertime Sadness، Born To Die، Video Games، National Anthem و Blue Jeans می باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا