اخبار روز سینما

فخر فروشی عایشه گل در توالت ; عکس عجیب این خانم خواننده خبرساز شد

عکسی از فخر فروشی عایشه گل در توالت منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست می‌شود. داستان این عکس جنجالی چیست و چرا گرفته شده است؟

عایشه گل جوشکن، در تاریخ 17 ژوئن 1985 در ترکیه به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بوده و به حرفه خوانندگی و بازیگری مشغول است.

او برای اولین بار با حضور در یک فیلم ایرانی بازیگری را به طور رسمی آغاز کرد. در سال 1397 عایشه گل با بازی در فیلم سینمایی مطرب بر سر زبان‌ها افتاد.

حالا اما عکسی از این خواننده و بازیگر محبوب منتشر شده است که طرفداران ترکی و ایران ایران ش جب ساخت. بریم ببینیم این عکس که فخر فروشی عایشه گل در توالت را به تصویر کشیده چرا انقشی٩ تدشدی رده است.

فخر فروشی عایشه گل در توالت

عکس عجیب این خانم خواننده خبرساز شد

فخرفروشی عایشه گل در توالت

عایشه گل در دوران دبیرستان، به مدرسه بانکداری رفت و در دانشگاه رشته تجارت را ادامه داد. پس از فارغ التحصیلی، به مدت یک سال در یک بانک کار کرد، اما خیلی زود متوجه کله بن قه‌های نیست و استعفا داد تا به هنر بپردازد که رشته مورد علاقه او بوده است.

عایشه گل که در سریال ساخت ایران همبازی امین حیایی با انتشار تصویر بالا، توراب مخجه خود جلب کرد. داستان این سلفی چیست؟

فخر فروشی عایشه گل در دستشویی
فخر فروشی عایشه گل در دستشویی

برخی از کاربران به این عقیده‌ها هستند که این عکس در جایی مثل سرویس بهداشتی گرشفت از سرامیک‌های دیوار و سنگ زیر آینه هستند که خانم بازیگر هم به آن تکیه داده است، کاملاً ه.

این در حالی است که برخی از فضاهای مشابه مشابه رختکن‌های برخی از سالن‌های زیبا زیبایی و دانستند. شما چطور فکر می کنید؟ آیا عکس‌های این خواننده محبوب و مشهور در دستشویی گرفته شده است؟

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا