اخبار روز سینما

ویدیو : عذر خواهی مهران رجبی از آریا عظیمی نژاد

به تازگی خبری مبنی بر عذر خواهی مهران رجبی از آریا عظیمی نژاد در رسانه ها در حال دست به دست شدن می باشد. گویا او صدای آهنگساز معروف را مسخره کرده است.

آخرای ویدیویی از معذرت خواهی مهران رجبی از آهنگساز معروف در رسانه ها منتشر شده است که بسیار جال و دیدنی است. گویا دلیل گرفتن ویدیو طلب بخشیدن مهران رجبی از آریا عیمی نژاد استفاده از صدای اسطوره موسیقی کرمانجی استاد سهراب بخشی بوده است. در ادامه فیلم معذرت خواهی مهران رجبی از آریا عظیمی نژاد دید.

عذر خواهی مهران رجبی از آریا عظیمی نژاد

معذرت خواهی مهران رجبی از آهنگساز معروف

چندی پیش در یکی از برنامه‌های خودمونی شبکه سه سیما که با اجرای مهران رجبی روزی آ، پس از پخش بخشی از ترانه شعر جان توسط سهراب محمدی از هنرمندان فقید موسیقی کرجی شرکت کننده درخواست می‌شود صدای او را تقلید کند، شرایطی که باعث شود خنده حاضران می‌شود. و پس از آن نیز مخاطبان و اهالی موسیقی نسبت به اینم اقاد ی تندی نشان دادند.

ماهرخ عباسپور ساز و نمایش آن در تلویزیون موضوعی است که سالهاست حله نمی شود دانان بزرگ هم به آن انتقادات زیادی وارد می شود.

مثلا:

“در تمام دنیا شبکه‌های تصویری گوناگونی برای گسترش و آشنایی مردم با هنر انسان ساز ساز ند که شوربختانه ما نداریم . از این رو خیلی از مردم حتی شکل ساز را هم نمی‌شناسند. صدا سیما اشاعه‌دهنده می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. اما همیشه ما می‌بینیم نهادی است که انتظارات حوزه موسیقی را نه تنها می‌کند که در بسیاری از موارد پایمال هم می‌کند.»

معذرت خواهی مهران رجبی از آریا عظیمی نژاد

در ادامه می‌توانید ویدیویی از طلبه مهران رجبی از آریا عیمی نژاد را ببینید

همین باعث شد تا هجمه‌های زیادی علیه این هنرمند ایجاد شود و رفتا او ما توهین وسیقی تلقی کنند چرا که یکی از آوازهای سهراب را تقلید می‌کند در برنامه «خودمونی» کاس ت ده حاضران همراه، موجی از انتقادات را به جانب صداوسیما و مهران رجبی روانه ساخت.

مهران رجبی مجری مسابقه «خودمونی» پس از حواشی ایجاد شده درباره قسمتی از این برنامه که در آص از یاد سهراب محمدی خواننده و نوازنده فقید موسیقی شمال خراسان برای اجرای یکی از آیت م شده بود.

مهران رجبی در این ویدئو توضیح داد:

«سلام به حضور مردم خوب خراسان شمالی و کرمانجی‌های مرزدار گرامی که عمرشان دراز باد، در برنامه «خودمونی» خواستیم یادی داشته باشیم از استاد بلامنازع موسیقی کشورمان مسردی، اما ظاهراً این خاطره و عشق ما برای برخی از دوستان ما دلخوری فراهم می‌کند. کرده، اگر چنین است از طرف خودم و همه عوامل «خودمونی» عذرخواهلی می‌کنیم و انشال قت ما تا «خودمونی»های دیگر حفظ و برمدار باشد.»

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا