اخبار روز سینما

عکس: یاسمین پهلوی در حال دعا بر دیوار ندبه

یاسمین امینی بعد از ازدواج با رضا پهلوی نام خانوادگی خود را به یاسمین پهلوی تغای عکس یاسمین پهلوی در حال دعا بر دیوار ندبه منتشر شد.

یاسمین پهلوی متولد ۴ مرداد ۱۳۴۷ با نام خانوادگی پیش از ازدواج اعتماد امینی همسر رضا پهلوی است. یاسمین پهلوی تحصیلات ابتدایی را در مدرسه کامیونیتی تهران آغاز کرد و با گسترر اعاوات و ع انقلاب ۵۷ به همراه خانواده‌اش، ایران را برای همیشه ترک کرد.

آخراً رضا پهلوی به همراه هسمرش یاسمین پهلوی در اسرائیل حضور و در پی این سفر عکسی تحت عنوان دعای یاسمین پهلوی به دیوار ندبه منتشر شد که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

یاسمین پهلوی در حال دعا بر دیوار ندبه

یاسمین پهلوی در اسرائیل

یاسمین اعتماد امینی تحصیلات ابتدایی را در مدرسه کامیونیتی تهران آغاز کرد و با واواو آغاز کرد، ایران را ترک کرد. و یاسمین تحصیلات خود را در دبیرستان نوتردام در بلمونت، کالیفرنیا ادامه داد. یاسمین پهلوی بعد از ازدواج با رضا پهلوی، ادامه تحصیل داد و در سال ۱۹۹۰ مدرک لیسین را از دانشگاه جرج واشینگتن گرفت وی همچنین در سال ۱۹۹۸ مدرک دکترای خود را در رشاه در شاهشگاه جرج واشینگتن دریافت کرد. او عضو کانون وکلای مریلند بود.

همسر رضا پهلوی

مثلا:

یاسمین پهلوی در حال دعا بر دیوار ندبه
دعای یاسمین پهلوی به دیوار ندبه

یاسمین پس از پایان تحصیلات در بخش حقوقی بانک جهانی آغاز شد، سپس به عناوان دفای قضات دادگاه عالی واشینگتن خدمت نمود. یاسمین همچنین مرکز حقوق کودکان آسیب دیده و محروم در واشینگتن بوده است. یاسمین اعتماد امینی در سال ۱۹۹۱ مرکز خیریه «بنیاد کودکان ایران» را به همراه ناززی اف س کرد. این بنیاد را می‌نمود تا منابع مالی و حسن نیت قابل توجه ایرانیان خارج از کشور رجاش ج کی آمریکا مرتبط و در جهت درمان کودکان ایرانی مبتلا به بیماری‌های خاص است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا