اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ | فال حافظ فردا جمعه سی و یکم است فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو زودیاک حافظ یکی یکی از روش های پیشگویی است که در فرهنگ ایرانی و ادبیات فارسی استفاده می شود. علامت زودیاک حافظ بر اساس اشعار حافظ. یکی بزرگ ترین شاعران ادبیات فارسی برای پیش بینی و تفسیر مسائل و رویدادهای آینده به کار می روند. تفاسیر و پیش بینی ها در فال حافظ بر اساس تفسیر شخصی و دانش فردی است. برخی بر این باورند که فال حافظ روشی جدی برای پیش بینی است، در حالی که برای برخی دیگر صرفاً سرگرمی و سنت است. در زیر فال فردا جمعه سی و یکم حافظ است. فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین :

با خبرهای خوب از خواب بیدار خواهم شد

من پرنده شرافتم و از دام دنیا برمی خیزم

خدای من، باران را از ابرها نجات بده

قبل از اینکه از بین جمعیت بلند شوید

ترجمه:

از فرصت هایی که برایتان پیش می آید نهایت استفاده را ببرید و قدر لحظات زندگی را بدانید تا بعداً پشیمان نشوید. شما اراده و اراده بالایی دارید، فقط از موقعیت های خوب استفاده کنید و برای رسیدن به اهداف خود امیدوار باشید.

متولد شدن اردیبهشت ماه :

امکان ملاقات، بوسیدن و با هم بودن وجود داشت

من برای شانس و همچنین برای زمان سپاسگزارم

اگر این نشانه من است، زاهد باش

لیوانم تو دستم و زلف نگر

ترجمه:

خبر خوب این است که در آینده ای نزدیک شادی روی شانه های شما خواهد نشست و به خواسته قلبی خود خواهید رسید. روزهای شادی فرا می رسد و حسودان امیدشان را از آسیب رساندن به شما قطع می کنند. سخنان بد دیگران تأثیری بر عزم شما ندارد. زمان آن فرا رسیده است که عزم خود را تقویت کنید و بدون اتلاف وقت و با تمام توان در جهت اهداف خود قدم بردارید.

متولد شدن خرداد :

ای سبِه، عطری از زمین بیاور دوست من

غم دل را دور کن و مژده بیاور

از رهگذر دوست تا نابینایی رقیب

از این منظره خونین آرامش بگیر

ترجمه:

با این خبر خوب، غم و اندوه در دل و جان شما از بین می رود و همه چیز برای شما رنگ دیگری به خود می گیرد. با چشمان کور حسود به تمام آرزوهایت می رسی، از قفس غم رها می شوی و کامت شیرین می شود.

متولد شدن تیر :

هاتفی از گوشه بار دوش

گفت: متاسفم، مشروب می خورم.

باشد که لطف خدا کار کند

بشارت رحمت بده

ترجمه:

لطف الهی شامل این وضعیت می شود. خوشبختی به تو باز می گردد. انتظار به پایان رسید. به خبر خوب پیش رو خوش آمدید. پیگیر باشید و فرصت ها را از دست ندهید.

متولد شدن مرداد :

از مخفیگاه عشرت صنمی خوشم آمد

من یک کفش داغ در آتش دارم

من عاشق و عاشق بلند آواز خواندن هستم

وین، من در هر موقعیتی در آن منطقه هستم.

ترجمه:

این خبر می دهد که به زودی روزهای خوب می آیند و شانس به شما باز می گردد. از لحظات زیبای زندگی نهایت استفاده را ببرید. از نگرانی و نگرانی دوری کنید و مطمئن باشید که روزهای سخت خیلی زود می گذرد. به اعضای مرتبط خانواده و دوستان تکیه کنید. تجربیات امروز به شما کمک می کند آینده ای روشن بسازید.

متولد شدن شهریور :

بیایید گل بکاریم و می را به داخل غار بیندازیم

سقف آسمان را می شکافیم و نقشه ای جدید می سازیم

اگر غم باعث ریختن خون عاشقان شود

من و ساقی همدیگر را می زنیم و بنیان او را خراب می کنیم

ترجمه:

مژده به شما که روزهای خوب و روزهای موفقیت در راه است و شادی بر بام خانه شما نشسته است. زندگی و زمان را مجبور نکنید و خود را از غم نجات دهید. هر اتفاقی که در این چرخ برای شما می افتد به نفع شماست و در راه رسیدن به هدفتان راه های مختلفی را امتحان کنید تا روزهای خوشتان ادامه داشته باشد.

متولد شدن مهر :

گل بر زمین، عاشقان بر کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

امشب برای این جمعیت شمع می آوری؟

ماه روح دوست در مجلس ما پر است

ترجمه

اقبال بسیار خوبی دارید، یک شانس خاص و عام. او همیشه با شماست و حتی یک لحظه شما را ترک نمی کند. او قلب شکسته شما را ترمیم می کند. محبت خود را از او دریغ نکنید. در ماه های بهار خبرهای خوبی به شما می دهند که شما را خوشحال می کند.

متولد شدن آبان :

بیا وقتی شاه منصور می آید

وعده فتح و بشارت مهر و ماه آمد

جمال بختزا به ظفر نقاب زد

کمال عدل به فریاد شاکی پاسخ داد

ترجمه:

مژده برای شما که در کار خود موفق خواهید بود و خبرهای خوب و شادی دریافت خواهید کرد. این پیروزی ها نتیجه تلاش و تلاش شماست. به یاد داشته باشید که برخی از افراد به دنبال سود می خواهند از شما سوء استفاده کنند و شما را گمراه کنند. باهوش و با ملاحظه باشید و از محیط اطراف خود غافل نشوید.

متولد شدن آذر :

من نمی دانم چه نوع مستی برای ما آورده است

ساقی که بود و این باد را از کجا آورد؟

با آرزوی موفقیت برای گل و نسرین

بنفشه شاد آمد و آرامش آورد

ترجمه:

همه چیز به خوبی به پایان می رسد. عجله نکنید، کارتان گشوده می شود. انتظار شنیدن خبرهای خوب را داشته باشید و اگر قول یا نذری داده اید به آن عمل کنید.

متولد شدن دی :

بهار و گل خوش است و توبه را تباه می کند

دلت را از شادی و شادی بشکن

حقیقت را از آب پاک دل بیاموز

به دنبال آزادی از خدمت واقعی به چمن

ترجمه:

اراده و روحیه قوی خود را حفظ کنید و به راه خود ادامه دهید. بنده غم دنیوی نباش، شاد باش، از انزوا و تنهایی بپرهیز. همانطور که می خواهید زندگی کنید. آزاد بودن شما خوش شانس خواهید بود و خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که همه غم ها و غم های شما را از بین می برد.

متولد شدن بهمن :

ساقیه سایه ابر و بهار و لب جوی است

من به شما نمی گویم چه کار کنید، شما به دل خود بگویید

دو نصیحت مرا بپذیر و صد گنج به دست آوری

دروازه لذت را رها کن و وارد راه شر شوی

ترجمه:

روزهای موفقیت فرا رسیده است و هر کجا که هستید قدر فرصت های پیش روی خود را بدانید. لطف و رحمت خداوند شامل حال شما و جریان شادی و شادی در زندگی شما می شود. مواظب باشید در لحظات شادی و شادی اسیر غرور و اعتماد به نفس نشوید، زیرا شادی برای همیشه ماندگار نیست. از این فرصت برای ساختن آینده ای بهتر استفاده کنید.

متولد شدن اسفند :

لبخندی از هلال به عید جهانی کشید

هلال عید را باید روی ابروی دوستت دید.

پشت هلال من شکسته است

کمان زخم من ابروی چو واسمه باز شد

ترجمه:

اندوهی در درون شماست که به زودی برطرف می شود و به هدف خود خواهید رسید. تا زمان مناسب برای هیچ کاری عجله نکنید. بدان که خواستن یعنی توانستن.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا