اخبار روز سینما

عکس: گریم جدید و جنجالی هانیه غلامی در اینستاگرام

به تازگی عکسی از گریم جدید و جنجالی هانیه غلامی منتشر شده است. در ادامه این مطلب به جزئیات گریم دیده نشده هانیه غلامی می‌پردازیم.

عکس میکاب جدید هانیه غلامی در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است. در ادامه همراه ما بمانید تا بتوانید عکس گریم هانیه غلامی را ببینید.

گریم جدید و جنجالی هانیه غلامی

هانیه غلامی بازیگری که با سریال آنام نامش مطرح شد، عکس میکاب جدید خود را در اینستاگرام برای فالووران خود به اشتراک گذاشت. در این تصاویر هانیه غلامی با میکاب جدید در خانه شخصی خود دیده می‌شود.

گریم دیده نشده هانیه غلامی

هانیه غلامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 12 بهمن ماه سال 1373 در تهران متولد شد. این بانوی در خانواده ای هنرمند متولد شد و در زمینه بازیگری میکرد هرگز علاقه‌ای به بازیگر شدن دخترش نداشت.

هانیه غلامی دبیرستان در رشته تجربه تحصیل کرد اما سال سال دانشگاهی تغییر داد کنکور انسانی داد و در روانشناسی روانشناسی بالینی شد و در این رشته فارغ التحصیل التحصیل التحصیل.

این بازیگر و تلویزیون هم برای بازیگری در زمینه تبحر دارد و نکات قابل ذکر دیگری را در مورد به زبان انگلیسی و ورزش به ورزش می دهد که این علاقه به دوران کودکی را داشت و باعث کسب مقام در رشته کار می شود.

این بانوی رابطه بسیار خوبی با خاله اش ثمین و و دلیل اختلاف سنی خیلی که بین آنها رابطه به شکل شکل خواهر است و همیشه در کنار هم است.

هانیه غلامی

دیدن تصاویری هانیه غلامی در کنار مادرش لادن سلیمانی همه مردم تعجب برانگیز است و کمتر باور می کند که این دو مادر و دختر باشند.

هانیه غلامی و مادرش سلیمانی 17 سال با هم اختلاف دارند و رابطه‌ای بسیار صمیمی دوستانه دارند و خانم بازیگر مادرش بیرون از خانه به اسم صدا می‌کند چرا که پذیرش مادر و دختر بودن برای سخت است و با سوالات زیادی .

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا