اخبار روز سینما

ببینید: گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی بازیگر طنز

گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی همه را شوکه کرد. این روزها تصاویری از این بازیگر وایرال شده است. برای تماشای گریم سنگین ارژنگ امیر فضلی همراه بمانید.

گریم باور نکردنی ارژنگ امیرفضلی بازیگر طنز کشورمان توجه همه را به خودش جلب می کند. گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی در فضای مجازی منتشر شده است. ارژنگ امیرفضلی بازیگر خوب کشورمون تصاویری از گریم بسیار متفاوت خود در پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

صورتش انجام داده است.

گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی بازیگر طنز

گریم متفاوت آقای بازیگر جنجالی شد

ارژنگ امیرفضلی با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: سریال بالشتیها. چهره او در این گریم کاملا شوکه شده است و تشخص را برای مخاطبان خیلی سخت کرده است .

ارژنگ امیر فضلی کمدین‌های معروف و دوست داشتنی کشور فعالیت‌های طنز همیشه خوش است و دل همه مردم را شاد کرده است. میمک چهره خاص و متفاوت باعث شد تا نقش‌های متفاوت انتخاب شود.

در واقع گفت ارژنگ امیر فضلی به نوعی مرد هزار چهره حیطه کمدی سنما و تلویزیون ایران. گریمورهای سینما برخی نقش‌های جوری او را گریم ‌می‌کنند هیچکس باورش نمی‌شود وی ارژنگ امیرفضلی.

چهره بسیار عجیب ارژنگ امیر فضلی

در چهره خاص و متفاوت ارژنگ امیرفضلی را مشاهده می کنید:

ارژنگ امیرفضلی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ در تئاتر نمایش تجربه‌های بر مسلم ابن عقیل کارگردانی محمود عزیزی استارت و کار خود را در تلویزیون با برنامه برنامه «نوروز ۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲۷۲» تلویزیون تلویزیون تلویزیون رسمی شروع کرد.

ارژنگ امیرفضلی در اردیبهشت 1349 در تهران متولد شد، وی بازیگر کمدی و همچنین نقاش است .

آقای امیرفضلی در رشته گرافیک تحصیل کرده است. وی تئاتر از مدرسه شروع کرد و با مجموعه خوش خیلی مشهور شد وی اوج شهرت وقتی زندگی متاهلی آغاز کرده مدتی مدتی ممنوع الکار شد.

امیر فضلی طی محاحبه‌ای گفت:

سال آخر، بابام فوت کرد و من یکسالی بیکاری تا اینکه از 1372 به دعوت کاردان و عمرانی با مجموعه نوروز 72 جلوی دوربین رفتمتوری ای برای اینکه چرا مجموعه ساعت خوش خوش تعطیل ندارم تعطیل نمی شوم. فقط باهاش ​​كنار آمدم. در اوج شهرت مجبور شدم بروم در یک شرکت، با حقوق ماهی 20 هزار تومان بازاریاب تبلیغباتٌ . زن هم گرفته بودم و واقعا 20 هزار تومان به هیچ جایم نمی رسید. هم خودم آنجا کار می کردم و هم خانم می آمد آنجا کار می کرد ولی باز پولمان نمی رسید.

ارژنگ امیرفضلی ازذدواج کرده و پسری به نام کارن دارد که 6 ساله است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا