اخبار روز سینما

تولد سوپر لاکچری مهران مدیر مجری محبوب [+عکس]

تولد سوپر لاکچری مهران مدیری همه را شوکه کرد. عکس تولد بازی آقای مجری این روزها وایرال شده است که برای همه جذابیت دارد. برای تماشای عکس‌ها با ما همراه باشید.

مهران مدیری سوپریز شد. جشن باشکوه مهران مدیری خودش را هم سوپرایز کرد. تولد گرفتن دختر مهران مدیری برای پدرش باعث سوپرایز مهران مدیری شده است. به تازگی تصاویری از تولد آقای مجری وایرال شده است. برای تماشای تولد سوپر لاکچری مهران مدیری مرد هزارچهره همراه ما باشید.

تولد سوپر لاکچری مهران مدیر مجری محبوب

سوپرایز کردن مهران مدیری جنجال به پا کرد

مهران مدیری از شب تولدش در کنار بازیگران مشهور در اینستاگرامش منتشر کرد.

در این جشن تولد فوق‌العاده لاکچری مهران مدیری بسیار سوپرایز شد. در این تولد جمعی از بازیگران، هنرمندان و خانواده آقای مدیری حضور دارند. مهران مدیری در روز 16 فروردین سال 1346 در تهران به دنیا آمد. مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد. که دخترش به تازه پدر را سوپریز کرد.

تولد خفن و فوق‌العاده مهران مدیری

در تصاویر زیر از تولد مهران مدیری را میبینید:

مهران مدیری کارگردان ، تهیه کننده ، نویسنده ، مجری ، طراح صحنه و است که در روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران به دنیا دنیا.

این هنرمند فرزند خانواده است و سه برادر از خودش به نامهای محسن، مسعود و مهرداد.

فرهاد پسر مهران در 18 اردیبهشت 1370 متولد شد و زمینه موسیقی تحصیل در شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 است، وی در رشته مد و طراحی درس خوانده و به نقاشی موسیقی نیز نیز به علاقه علاقه مند است.

مهران مدیری سال ۱۳۷۲ با ساخت مجموعه طنز نوروز ۷۲ هنری خود را شروع کرد و در این حوزه بسیار موفق بود و همچنین تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی کمدی تلویزیون برای مجموعه‌های مرد دو هزار و قهوه تلخ را در کارنامه هنزی هنری و دارد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا