اخبار روز سینما

زن عموی مرده خود را به عنوان وثیقه به بانک آورده است! این داستان عجیب را بخوانید (عکس)


به گزارش شمانیوز، «اریکا دی سوزا عمویش پائولو روبرتو براگا 68 ساله را با ویلچر به بانک آورد تا به او کمک کند وام 3200 دلاری دریافت کند. او ادعا کرد که این مرد برادرزاده و مراقب اصلی او بود.

با دیدن عموی اریکا که سعی می کند سرش را بالا نگه دارد، کارمندان بانک به زودی متوجه شدند که براگا مشکل جدی دارد. او هیچ نشانه ای از زنده بودن نداشت و اریکا به کارمندان بانک گفت که عمویش بسیار ساکت است و با کسی صحبت نمی کند. حتی اریکا سعی کرد با عمویش صحبت کند، اما طبیعتاً مرد بی جان نتوانست جواب بدهد. اریکا به عمویش گفت: “حواست هستی عمو؟ باید برگه ها را امضا کنی. من نمی توانم از طرف تو امضا کنم. عجله نکن! اینقدر من را خسته نکن.” بعد یکی او در مورد کادر فنی گفت: «به نظر نمی رسد که او خیلی خوب کار کند. و کارمند دیگر شروع به فیلمبرداری از این صحنه عجیب کرد. اگرچه اریکا گفت عمویش خوب است و فقط کمی صحبت می کند، کارمندان بانک با 911 و پلیس تماس گرفتند.

پس از حضور پزشک اورژانس و پلیس مشخص شد که این مرد بیچاره چند ساعت پیش فوت کرده و نه تنها خواهرزاده او، اریکا، نیز فوت کرده است. نبود و فقط یکی او یکی از اقوام نزدیک به حساب می آمد و قصد کلاهبرداری از بانک را داشت. وی اکنون تا تعیین تکلیف نهایی در بازداشت موقت پلیس نگهداری می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا