اخبار روز سینما

شبکه دو اردیبهشت ماه با یک سریال فانتزی شروع می شود







به گزارش ریمینو آنلاین، مجموعه نمایشی «او هیچ!» به تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی نگاهی طنز به وقایع تاریخی جهان دارد و اقتباسی است که هفته آینده و اوایل سال جاری اکران می شود. از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

تسنیم نوشت: این سریال که فضایی طنز دارد و برای مخاطبان جوان تولید شده است همزمان با پخش از شبکه دو از شبکه امید نیز پخش می شود. داستان های «هیچ چیز او» در فضایی فانتزی روایت و ارائه می شود و از مضامین مختلفی چون دادگاه، استعدادیابی، سرآشپز، داستان کاغذی و … تشکیل شده است. آیتم سرآشپز تلفیقی از کار واقعی و عروسکی است.

این مجموعه اولین محصول مرکز تولید جوانان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطبان جوان تولید شده است. در «هستی، هیچ!» از بازیگران تئاتر استفاده شد که شامل 15 بازیگر اصلی و 20 بازیگر مکمل بود. از جمله این بازیگران می توان به مجید امیری، علی فرحناک، حمید لاجوردی، ماشاالله کوهستانی، مهدی برقایی، مجید بخشیشیان، محمد حاج بابایی، مهناز رودساز، مهدی ملک و جواد پیروزی اشاره کرد.

همچنین زینب یزدانی محقق اصلی، مجید بخشیشیان نویسنده اصلی و مهناز رودساز فیلمنامه نویس این سریال هستند که فصل اول آن شامل 26 قسمت است.

همزمان شبکه دو به استقبال یک سریال فانتزی طنز با فضای نوجوانی می رود که به تازگی ویژه ماه رمضان رستگاری مسعود دی نمکی را روی آنتن می برد.

حالا عطارد سریالی را به این شبکه آورده است که مدت هاست بحث پوچی درام سازی در فضای جوانان را مطرح کرده است. باید دید آیا این سریال می تواند این خلاءها و کمبودهای چند ساله فضای نوجوان را پر کند؟

همانطور که قبلا ذکر شد، سازمان سینمایی سوره مرکز تولید نوجوانان را با هدف تمرکز بر کودکان و نوجوانان ایجاد کرد. یکی بخش تولید آثار هنری خود را راه اندازی کرده است.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا