اخبار روز سینما

ریز احمد به فیلم جدید وس اندرسون پیوست

ریز احمد بر: فیلم جدید وس اندرسون هیچ جزئیاتی از داستان فیلم جدید و بدون عنوان «وس اندرسون» منتشر نشده است.

«ریز احمد» برای اولین بار با «وس اندرسون» همکاری می کند. او قبلاً برای بازی در فیلم کوتاه نتفلیکس The Wonderful Story of Henry Sugar بر اساس داستان رولد دال برنده جایزه اسکار شده بود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


ریز احمد به فیلم جدید وس اندرسون پیوست

فیلمبرداری این فیلم هم اکنون در برلین ادامه دارد و فیلمنامه آن توسط «وس اندرسون» و «رومن کاپولا» نوشته شده است. وس اندرسون در سپتامبر 2023 در مصاحبه ای با ددلاین اشاره کرد که قبل از اعتصاب نویسندگان، او و رومن کاپولا فیلمنامه فیلمی به کارگردانی بنیسیو دل تورو را تکمیل کرده بودند.

اگرچه در حال حاضر بازیگران بیشتری در نظر گرفته شده اند. اما با توجه به علاقه وس اندرسون باید منتظر نام سایر بازیگران این فیلم بود.

فیلم جدید وس اندرسون

ریز احمد اخیراً در درام رمانتیک Fingernails، اولین بازی انگلیسی زبان کریستوس نیکو، در کنار جسی باکلی و جرمی آلن وایت بازی کرد. او همچنین در کنار لیلی جیمز و سم ورتینگتون در فیلم هیجان انگیز Relay به کارگردانی دیوید مک کنزی بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم جدید وس اندرسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا