اخبار روز سینما

حمله روزنامه جوان به هنگامه قاضیانی و شقایق دهقان و کتایون ریاحی، باران کوثری: چون از گود دور مانده‌اید روسری از سر برمی‌دارید

در مطلبی با عنوان کتایون ریاحی و باران کوثری می گویند منافق کیست. وی نوشت: حرکات ساختارشکنانه بازیگران زن سینما و تلویزیون وارد مرحله جدیدی شده است. آنها با کشف حجاب در محافل عمومی و جلوی دوربین ها به دنبال مخالفت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در کنار دشمنان هستند. اگرچه این رفتار سلبریتی های رد صلاحیت شده واکنش خاصی در جامعه به همراه نداشت، اما مرور نکاتی برای معترضان امروز به وضعیت حجاب و قوانین کشور ضروری و مهم تلقی می شود.

این روزنامه در ادامه نوشت: اکثر بازیگرانی که این روزها با حجاب هستند سابقه همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و یا بازی در فیلم های سینمایی را داشته اند که توسط نهادهای دولتی مانند حوزه هنری و فارابی تامین مالی شده است. . زمینه های. باید به این بازیگران گفت که چطور وقتی جلوی دوربین مدیران تلویزیون بودی و پول خوبی می گرفتی، حواست به حجاب نبود و حالا که از چاله دور شده ای و هیچکس به تو دست نمی دهد. . ، ناگهان دستمال خود را برمی دارید.

کتایون ریاحی باید توضیح دهد که زمانی که در سریال یوسف پیامبر سریال مذهبی به کارگردانی ولی به نام «فرج الله سلحشور» را کار می کرد، گلایه ای از وضعیت فعلی نداشت. در همان زمان مرحوم سلحشور از فساد و روابط ناسالم در سینما گلایه داشت و اگر شما مدعی آزادی هستید چرا از ایشان حمایت نکردید و به فساد در سینما اعتراض نکردید تا بعداً خودتان فساد در سینما را از بین ببرید. با جنبش MeToo .

یا اینکه چرا وقتی کتایون ریاحی در سریال مذهبی دیگری به نام «شب 10» جلوی دوربین رفت، دغدغه خاصی به دین و مسئله حجاب نداشت و حالا که دیگر پیشنهاد ویژه ای ندارد و می داند که اراده. او با بازی در سریال ها کسب درآمد نمی کند، قد معترض را نشان می دهد.

باران کوثری در سریال های تلویزیونی ویژه ایفای نقش می کرد و برای نقش هایش محجبه بود و مشکلی از این بابت نداشت. اگر باران کوثری اعتقادی به حجاب نداشت، پس چرا رفتار ریاکارانه ای داشت و در سریال هایی که باید بر خلاف میل باطنی خود حجاب داشته باشد، بازی می کرد؟

هنگام قاضیانی هم وضعیتی شبیه به این بازیگران دارد. او در فیلم‌هایی با موضوع دفاع از بابا نوئل بازی کرد و برخی از این فیلم‌ها نیز توسط نهادهای دولتی مانند حوزه هنری تولید شده‌اند. قاضیانی در فیلم دلبری که مدت زیادی از ساخت آن نمی گذرد، نقش همسر جانباز را بازی کرد، در چند سکانس با محجبه جلوی دوربین رفت و اعتراضی به این موضوع نداشت. شاید چون در آن زمان پول از نهادهای دولتی می آمد، برپایی چادر مشکلی نداشت.

هانیه طوسلی زمانی با بازی در یک سریال تلویزیونی ویژه که در ماه رمضان پخش می شد به شهرت رسید. او در سریال «میوه ممنوعه» بازی کرد و احتمالاً چون در آن زمان برای معروف شدن به بازی در سریال های تلویزیونی نیاز داشت، همکاری با دولت را بد نمی دید.

شقایق دهقان و دیگر بازیگرانی که امروز در داخل و خارج از کشور همراه با مخالفان به دنبال کشف حجاب دختران ایرانی هستند.

به گزارش جوان، مردم به این دوگانگی سلبریتی اعتقادی ندارند. رفتار او در این مدت ریاکارانه بوده است. وقتی منافعشان حکم می کرد رفتار کردند و حالا که پولدار شده اند و علاقه ای به کار با تلویزیون ندارند، خلاف عرف و شرع رفتار می کنند.

در فرهنگ عمومی ما به کسانی که ظاهر و باطنشان شبیه هم نیست، منافق گفته می شود. منافق یعنی کسی که رفتارش در جمع با رفتارش در خلوت متفاوت است. یعنی کسی که تظاهر به انجام بعضی کارها در ملاء عام می کند و وقتی به خلوت می رود رفتارش تغییر می کند. اگر این بازیگران اعتقادی به حجاب نداشتند پس این همه سال با رفتارهای ریاکارانه و منافقانه و برای کسب درآمد در سریال ها و فیلم های دولتی بازی می کردند؟

روزنامه جوان در پایان نوشت: همه این بازیگران توضیح دهند که چطور وقتی پول خوبی به حسابشان واریز می شد، هیچ ایراد و مشکلی با حجاب و قوانین کشور نداشتند و حالا که همکاری شان قطع شده، ناگهان دچار مشکل شده اند. سه مخالف همه چیز بود. درک این رفتار دوگانه برای مردم دشوار است. آنها باید علناً در مورد پولی که دریافت کرده اند و رفتاری که داشته اند صحبت کنند و از دورویی و ریاکاری دست بردارند.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان حمله روزنامه اصولگرا به کتایون ریاحی، باران کوثری، هنگامه قاضیانی و شقایق دهقان: چون از خندق دور می شوی، حجابت را برمی داری.

که در تاریخ 2023-05-10 09:17:20 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا