اخبار ورزشی

سرمربی تیم استقلال: 8 ماه است که حقوق نگرفتم!

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی حضور داشت.

به گزارش پی ام آپ، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی حاضر شد و درباره مشکلات باشگاه و تاثیر آن بر روحیه تیم گفت: امیدوارم تاثیری نداشته باشد. ما 8 ماه است که پولمان را نگرفته ایم و هر هفته قول های زیادی داده اند، اما شرایط تغییر نکرده است. تمرکز روی کارمان سخت است و از آن خسته شده ایم. ما برای پیروزی در دیدار آخر به میدان رفتیم و در این فینال با تمام قدرت، قدرت، شجاعت، قلب و هر آنچه که داریم تلاش خواهیم کرد و 100 درصد مطمئن هستم که در این دیدار پیروز خواهیم شد. ما شایسته قهرمانی هستیم و شایسته آن هستیم که فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم. من برای بازیکنان پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم اما به مهارت و روحیه تیمی خود ایمان دارم.

ساپینتو درباره دربی قبلی که با شکست به پایان رسید، گفت: در آن بازی حتی پرسپولیس آنقدرها هم خوب نبود. به نظر شما پرسپولیس مستحق برد بود؟ فکر می کنم هیچ کدام از ما شایسته پیروزی نبودیم. در بازی اولی که انجام دادیم باید پیروز می شدیم اما روی یک ضربه ایستگاهی 2 گل خوردیم. من به همه احترام می گذارم، اما در بازی برگشت تساوی یک نتیجه عادلانه بود. هم ما و هم پرسپولیس همدیگر را مطالعه کرده ایم و آخرین بازی با این تیم را یک بار دیگر تماشا کردم. از آن زمان تاکنون هیچ چیز تغییر نکرده است. بدون بازیکن، بدون سیستم و همان پویایی قبلی. در عین حال درست است که ما بازیکنان کلیدی تیم داشتیم که مصدومیت های جزئی داشتند و روحیه بالایی برای آن بازی نداشتند. آنها از نظر روحی زنده نبودند، اما فکر می کنم تیم ما در همه زمینه ها، تهاجمی و دفاعی، آمادگی بیشتری نسبت به قبل دارد. تنها چیزی که می خواهم این است که تمام استعداد خود را به میدان بیاورند. شرایط خوبی داریم و در دیدار مقابل تراکتورسازی، نساجی و مس رفسنجان خوب بودیم و باید در فینال تمام تلاشمان را کنیم. باید اشتیاق خود را نشان دهیم و طوری بازی کنیم که انگار آخرین بازی زندگی مان است. الان تیمم را در چنین شرایطی می بینم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: باید استراتژیک بازی کنیم. در ایران نمی توان با اسرار بازی کرد، زیرا همیشه عده ای هستند که همه چیز را می بینند. مثلا من می خواهم یک تاکتیک را در تمرین پیاده کنم، اما همه از پنجره عکس و فیلم می گیرند. کمی باورنکردنی است اما سعی می کنیم خود را آماده کنیم تا پرسپولیس را غافلگیر کنیم. آنها تیم خوبی دارند و ما باید قوی تر شویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر درخواست استقلالی ها برای آوردن داور خارجی یا قضاوت فغانی گفت: پرسپولیس نظرش را دارد اما من قبول ندارم چون اگر داوران اشتباه بزرگی نمی کردند ما قهرمان می شدیم. . حتی در دربی هم اگر پنالتی می گرفت ما 0-0 بودیم و جلو می رفتیم. گفتند پنالتی نبود اما در بازی بعد دقیقا در همان صحنه با گل گهر برای پرسپولیس پنالتی گرفتند. من در کارم جدی هستم اما به همه احترام می گذارم. ما این اشتباهات را می بینیم و می جنگیم.

ساپینتو ادامه داد: من چیزی برای خودم نمی خواهم و فقط یک قاضی منصف می خواهم. من مشکلی ندارم و اگر داور خوب بازی نکرد و نتیجه نگرفتیم به او می گویم شما خیلی خوب داوری کردید اما در اکثر بازی ها نتوانستم این کار را انجام دهم زیرا آنها گرفتند. قهرمانی از ما با اشتباهات آنها و همه آن را می دانند. امیدوارم تا فردا داوری که 10 سال قضاوت می کند و شنیدم در این فصل برای ما و پرسپولیس قضاوت نکرد، آرام بگیرد و تحت فشار نباشد و از بازی لذت ببرد. به بازیکنانم گفتم به داور کمک کنند اما اتفاقاتی که امسال افتاد را فراموش نمی کنیم.

وی همچنین به شادی خاص و جنجالی علیرضا بیرانوند پس از دربی برگشت در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: برای دروازه بان او احترام قائل هستم و برای او احترام قائل هستم اما ما بازیکنان و هوادارانمان فراموش نمی کنیم که او بعد از بازی قبلی مقابل ما چه کرد. . . ما باید به هم احترام بگذاریم و چه برد و چه باخت، باید به هم احترام بگذاریم. این تحریکات خوب نیست. من علیرضا را دوست دارم و رابطه خوبی با او دارم اما کارهایش را فراموش نمی کنم و امیدوارم عموم ما هم فراموش نکنند.

ساپینتو افزود: ببینیم فردا چه می شود. ترجیح می دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنانم دعا می‌کردند تا دوباره پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم با پرسپولیس بازی کنیم و قبل از اینکه با هواداران روبرو شویم منتظر بازی پرسپولیس بودیم، بقیه را می‌توانید تصور کنید.

به گزارش پی ام آپ، در ابتدای این نشست محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای استقلال در خصوص تمدید قرارداد ساپینتو گفت: کریمی مذاکرات خوبی با وکیل سرمربی داشت و اگر اتفاق خاصی نیفتد این موضوع محقق می شود. ضمن اینکه مطالبات پادوانی پس از سال ها پرداخت شد و اکنون باشگاه استقلال پرونده خارجی ندارد و فردا تا 15 درصد قرارداد بازیکنان نیز پرداخت می شود. همچنین کارگروهی در باشگاه برای پیگیری موضوع اخذ مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا و CAS تشکیل شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا