اخبار روز سینما

تایید ساخت بازی ویدیویی John Wick توسط سازنده این فرنچایز هیجان انگیز !

ما سعی کردیم در مقاله ساخت بازی ویدیویی John Wick توسط سازنده این فرنچایز هیجان انگیز تایید شده است! نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

ساخت بازی ویدیویی جان ویک تأیید شد. بالاخره محبوبیت مجموعه فیلم‌های جان ویک با بازی کیانو ریوز منجر به ساخت بازی آن نیز شد.

ساخت بازی ویدیویی جان ویک لاینزگیت تایید شد. سریال جان ویک یکی از بهترین و اکشن‌ترین سریال‌هایی است که تا به حال ساخته شده است و بازیگرانی مانند کیانو ریوز، اسکات ادکینز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که قسمت پنجم آن به تازگی تایید شده است به صورت یک بازی کامپیوتری نیز اکران خواهد شد.

 

بازی ویدیویی جان ویک رسما تایید شد

شرکت فیلمسازی لاینزگیت  تایید کرد که John Wick 5 در دست ساخت است و این شرکت همچنین به ساخت یک بازی AAA از فرنچایز خود اشاره کرده است. در طی اعلام گزارش مالی Lionsgate، “جو دریک”، رئیس شرکت، از فروش مهم فیلم جان ویک 4 با ابراز خوشحالی گفت که هدف لاینزگیت ایجاد یک “زمان حساب شده” برای انتشار قسمت های بعدی این مجموعه است. وی تاکید کرد که نسخه های اصلی و فرعی بی شماری از دنیای «جان ویک» ساخته خواهد شد.

فیلم «بالرینا» اولین فرعی از دنیای سینمایی جان ویک است که سال آینده در سینماهای سراسر جهان اکران می شود. مجموعه تلویزیونی کوتاهی به نام The Continental نیز در دست ساخت است و به زودی منتشر خواهد شد. شبکه اینترنتی Peacock پخش می شود. فیلم بالرینا داستان قاتل (با بازی آنا د آرماس) را روایت می کند که به دنبال انتقام مرگ خانواده اش است. از سوی دیگر، سریال کوتاه The Continental به گذشته وینستون اسکات، مالک هتل کانتیننتال نیویورک می پردازد.

بازی ویدیویی جان ویک رسما تایید شد

جو دریک قبلاً گفته بود که “اراده ها” و “ایده هایی” برای دنباله جان ویک وجود دارد. این شرکت ابتدا ایده‌هایی را جمع‌آوری و بررسی می‌کند تا راهی معتبر برای بیان داستان جان  ویک 5 بیابد. «چاد استاهلسکی» همچنین گفت که قصد داشت فیلم‌های جان ویک 4 و جان ویک 5 را پشت سر هم کارگردانی کند، اما اعتراف کرد که در زمانی که فکری از ارائه داستانی بعد از فیلم چهارم نداشت.

Lionsgate اعلام کرد که “انرژی” و “دیدگاه” روشنی برای بازی ویدیویی جان ویک وجود دارد. در نوامبر سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که در حال مذاکره با یک استودیوی بازی سازی برای توسعه بازی John Wick است و پیشنهاد آنها در مرحله نگارش است. در سال 2019 یک بازی استراتژیک به نام John Wick Hex منتشر شد. سپس این شخصیت محبوب در بازی آنلاین Fortnite ظاهر شد. گفتنی است یک بازی واقعیت مجازی به نام John Wick Chronicles در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا