اخبار ورزشی

قهرمانی حمیده اسماعیل نژاد با شکستن رکورد ملی در ماده 100 متر بانوان !

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، حمیده اسماعیل نژاد قهرمان دوومیدانی بانوان کشورمان امروز سه شنبه نهم خرداد در مسابقات بین المللی دوومیدانی این شهرستان شرکت کرد. ارزروم وی در ترکیه با ثبت زمان 11.43 ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی موفق شد در ماده 100 متر مقام اول را از آن خود کند و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

اسماعیل نژاد در حالی که سرعت باد منفی 1.3 بود موفق به شکستن رکورد شد. رکورد قبلی این ماده با زمان 11.44 ثانیه (1401/4/4-ترکیه) متعلق به فرزانه فصیح بود. گفتنی است، رکورد ملی حمیدا اسماعیل نژاد پس از تایید تست دوپینگ توسط کمیته پزشکی به ثبت خواهد رسید.

روز گذشته حسن تفتیان رکورددار ماده 100 متر در رشته دو و میدانی کشورمان و دارنده مدال طلای ماده 100 و 60 متر مسابقات قهرمانی آسیا اردوی آماده سازی خود را در خارج از کشور با حضور در رقابت های بین المللی دوومیدانی سپری می کند. شهر برنزی سطح قاره فورباخ فرانسه موفق شد در رقابت های 100 متر بانوان مقام اول را از آن خود کند و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بر این اساس سریع ترین مرد کشورمان در مرحله مقدماتی این رقابت ها موفق به ثبت 10.14 ثانیه شد و به فینال راه یافت. تفتیان در مرحله نهایی این مسابقات با زمان 10.12 ثانیه موفق شد مقام اول را از آن خود کند و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تفتیان در دیدار قبلی خود در این اردوی تدارکاتی در جامائیکا موفق شد با ثبت زمان محدود 10.24 ثانیه به مقام اول ماده 100 متر دست یابد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا