اخبار روز سینما

“پسر آیت الله خانزاده دستگیر شد”؛ بیلبورد تبلیغاتی از فیلم مصلحت که امروز از سطح شهر جمع‌آوری شد!

 بیلبوردهای فیلم «مصلحت» با عنوان عجیب پسر آیت الله خانزاده دستگیر شد! در 15 نقطه شهر تهران نصب شد و پس از چند ساعت توسط شهرداری تحویل گرفت تا اولین مرز پیرامون فیلم جنجالی اوج و حوزه هنری شکل بگیرد.

به گزارش پی ام آپ، تهران بامداد سه شنبه شانزدهم خرداد شاهد نصب بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم «مصلحت» با تیتر «پسر آیت الله خانزاده دستگیر شد!» بود. این بیلبوردها که در بیش از 15 نقطه مختلف شهر و بدون هیچ توضیحی نصب شده بود، تیزر تبلیغاتی فیلم پرمخاطب «مصلحت» بود که سازندگان این فیلم بدون ذکر نام فیلم را ترجیح دادند. بدون هیچ اشاره‌ای به نام فیلم، تنها با ذکر یک تاریخ که بیانگر شروع اکران فیلم بود، در فضای شهری نصب کنند.

این بیلبوردها که نصب آن با هماهنگی صورت نگرفت، صبح امروز توسط شهرداری از فضای شهری خارج شد. هنوز توضیحی در مورد این اثر منتشر نشده است؛ زیرا تا به حال، تبلیغی در ایران به این شکل انجام نشده است.

«مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که سه سال است توقیف شده است، داستان پسر یکی از مقامات ارشد کشور است که در درگیری کشته می شود. حالا پرونده پسر باید در سیستمی پیگیری شود که پدر در آن قدرت دارد!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا