اخبار ورزشی

جدیدترین لیست از گران‌ترین فوتبالیست‌های جهان منتشر شد!

به گزارش پی ام آپ، سازمان تحقیقات و مطالعات فوتبال CIES Football Observatory آماری از ارزشمندترین بازیکنان دنیای فوتبال امروز منتشر کرد.

این نهاد مستقل که مقر آن در سوئیس است و سابقه آن به 28 سال قبل باز می گردد، اعلام کرد که هلند، ستاره منچسترسیتی، اکنون با ارزش ترین بازیکن جهان است.

ارلینگ هالند که در این فصل عملکرد چشمگیری با پیراهن سیتی داشت و توانست کفش طلای جزیره و اروپا را از آن خود کند، 262 میلیون دلار ارزش دارد.

وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال مادرید با 210 میلیون دلار در رده دوم و بوکایو ساکا، ستاره انگلیسی آرسنال که در این فصل شاهکاری را در جزیره خلق کرد، با 209 میلیون دلار در رده سوم قرار دارند.

جود بلینگهام، ستاره انگلیسی دورتموند که در تابستان راهی رئال مادرید می شود نیز با 203 میلیون دلار در رده چهارم قرار دارد.

پس از آنها رودریگو، پدری، گابی، جمال موسیالا، فیل فودن و کیلیان امباپه قرار دارند.

نکته جالب توجه حضور امباپه در رده دهم است. بازیکنی که به پیشنهاد رئال مادرید نه گفت و نتوانست در اروپا با مسی و نیمار در پاریس تاج گذاری کند، با 174 میلیون دلار در رده دهم قرار دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا