اخبار روز سینما

تریلر رسمی انیمیشن Spider Man: Across the Spider Verse منتشر شد !

دنباله انیمیشن Spider Verse، یکی از موردانتظارترین انیمیشن‌های 2023 می‌باشد که امروز بامداد است. تریلر انیمیشن Spider Man: Across the Spider Verse منتشر شد.

بامداد امروز، جدیدترین تریلر انیمیشن جدید مرد عنکبوتی عنوان تحت تریلر رسمی Across the Spider Verse منتشر شده است. تریلر جدید مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی در چند ساعت اخیر، بازدیدهای زیادی در یوتیوب دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

تیزر جدید از انیمیشن Spider Man: Across the Spider Verse !

اولین تریلر انیمیشن Spider Man Across The Spider Verse منتشر شد

تریلر انیمیشن Spider Man: Across the Spider Verse

Spider-Man: Across The Spider-Ambverse، یک انیمیشن ابرقهرمانی رایانه های آمریکایی است که آن شخصیت مایلز مورالس در دنیای مرد مارول مارول کامیکس حضور دارد.

این توسط Columbia Pictures و Sony Pictures Animation در همکاری با Marvel Entertainment تولید و توسط Sony Pictures Releasing منتشر شده است. این انیمیشن، مرد عنکبوتی: در دنیای عنکبوتی (2018) است و در مشترک از جهان‌های متناب به نام دنیای عنکبوتی روایت است.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی Across the Spider Verse را ببینید:

تریلر جدید مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی

کارگردانی این فیلم بر درمان Joaquim Dos Santos است. این کارگردان برگرفته از فیلمنامه‌ای نوشته فیل لرد کریستوفر میلر و دیوید کالاهام این انیمیشن را ساخته است. شمیک مور صداپیشگی مایلز را مانند سری اول این انیمیشن بر درمان دارد.

Spider-Man: Across The Spider-Hamper برای ایالات متحده آمریکا در تاریخ 2 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده است که از تاریخ اولیه آوریل 2022 به دلیل همه گیری COVID-19 به نظر می رسد که سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا