اخبار روز سینما

تریلر جدید فصل هشتـم و نهایی سریال Fear The Walking Dead منتشر شد

تریلر جدید هشتـم و نهایی سریال Fear the Walking Dead منتشر شد: طرفداران دنیای مردگان این روزها بیش از یک چیز دیگر در انتظار آغاز فصل فصلـم و نهایی نهایی نهایی سریال نهایی نهایی سریال نهایی نهایی سریال نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی نهایی از مردگان متحرک بترسید (از مرده متحرک بترسید) هستند که بسیاری از تا آغاز آن را باقی می ماند، آخریناً تریلر هستند این فصل منتشر شده است که می آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

 

فصل هشتم نهایی این سریال حدوداً تا سه هفته دیگر خودش را آغاز می کند و وقتی که این فصل به پایان برسد، هیچ سریالی از این مجموعه نمی ماند و همه سریال ها به می رسند و باید در انتظار اسپین اسپین آف بمانیم. این اتفاق بعد از پانزده سال برای اولین بار است که می دهد.

 

در این فصل «مورگان» و «مدیسن» را می‌دانند که ماموریت ماموریت استرس مشکلی دارند، باید یک دختر هشت را از جزیره پادری نجات بدهند.

 

در این گان را می بینیم که گرفتار می کرد و در دردسر بزرگی خود را می برد و اما آن همچنان اطلاعات کافی درمورد پادری دست دست بیاورد تا آن ها را به دوستانـش می برد. این تریلر ما نشان می دهد که در این تنها مرگ و بیان می کند که در دنیای ها جنگی می شود ، ، هیچ کس در امان امان.

 

این فصل قرار است در تاریخ ۱۴ می سال ۲۰۲۳ پخش خود را آغاز کند.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا