اخبار ارز دیجیتال

تحلیل آن‌چین: تغییر احساس بیت کوین می‌تواند نشانه‌ای از شروع روند پیشرفت باشد

بیت کوین خود را در سه هفته گذشته قیمت را بالای محدوده 27000 دلاری حفد کود. اکنون، الگوهای رفتاری سرمایه‌گذاران نشان می‌دهند که در آستانه تغییر چرخه و شروع روندی قرار می‌گیرند.

به کریپتو پوتیتو، تجزیه و تحلیل آن‌ها گلس‌نود می‌گوید پس از سقوط صرافی صرافی ftx تغییر چین در آغاز سرمایه‌گذاری و بیت‌کوین از سرمایه‌گذاران بلندمدت به گروه اقتصادی از انتقال منتقل می‌شود.

این تغییر الگوهای سرمایه‌گذاری در چرخه‌های پیشین وجود دارد که می‌تواند نقطه‌ای در تغییر روند باشد.

قیمت بیت آخراً با ضررهای احتمالی ناشی از بررسی کمیسیون آتی کالای ایالات متحده آمریکا و انتشار اخبار جعلی به صدور قرمز اینترپل علیه مقابله با چانگ پنگ ژائو ژائو. با این حال، به نظر می‌رسد که بازارها در شرایط فعلی در حال تثبیت هستند.

تغییر در چرخه بیت کوین

گلس‌نود در 3 آوریل (14 فروردین) شاخص “نسبت رودل” را معرفی کرد که دارای سرمایه‌گذاری بلندمدت در یک چرخه (6 ماهه 22 ساله) با جوان‌ترین سرمایه‌گذاران است. تا سرمایه‌گذاران جوان‌ترین جوان‌ترین سال‌ها سال‌های ساله)

هدف این، اندازه گیری نسبت چرخش بیت کوین بین بلندمدت و مکان فروش (توزیع) است.

روند کنونی این شاخص نشان می دهد که بیت کوین در حال انتقال از سرمایه گذاران بلندمدت به سرمایه گذاران کوتاه مدت است. الگویی که روند نزولی آن پس از سقوط صرافی FTX تسریع شد.

شاخص “نسبت RHODL” برای سرمایه گذاری ۶ماهه تا ۲ساله و یک روزه تا ۳ماهه.

گلس‌نود همچنین به بررسی شاخص MVRV یا نسبت قیمت بازار به قیمت واقعی‌یافته میا،پد. از این شاخص اندازه گیری مجموع برای سودآوری سکه های در گردش استفماده .

بر اساس شرکت گفته، این شاخص در حال حاضر در حال حاضر 1.4 قرار دارد که معنی نزدیک شدن به بهبود بازار است. شاخص امتیاز روند انباشت (Accumulation Trend Score)

از شاخص «خالص تغییر روند غیرنقدی غیرنقدی غیرنقدی غیرنقدی پیشنهاد ارائه پیشنهاد پیشنهادی غیرنقدی غیرنقدی غیرنقدی غیرنقدی غیرنقدی غیرنقدی ورودی و خروجی به کیف پول‌هایی بدون ثبت یا یا با مقدار کمی از خرج‌کردن خرج‌کردن خرج‌کردن استفاده می‌شود. مقدار این نیز 36 . 600 بیت کوین در افزایش یافته است که بیانگر اطمینان به این است.

گلس‌نود شناساییان کرد:

این بررسی با قبل ما از رفتار سرمایه‌گذاری‌ها مطابقت دارد و رشد اعتماد احساسات بازار را با فشار نهادهای نظارتی نشان می‌دهد.

چشم‌انداز قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین ۲۴ ساعت گذشته حدود ۰.۳۳ درصد افزایش یافته و زمان نگارش این گزارش حدود ۲۸.۵۰۰ دلار رسیده است.

شاخص، شاخص ترس و طمع بیت‌کوین در طمع نشان می‌دهد یک اصلاح قیمت احتمالی در پیش.

تحلیل آن‌چین: تغییر سرمایه‌گذاران می‌توانند نشان‌دهنده شروع رونبد صیع باشند
تحلیل آن‌چین: تغییر احساس بیت کوین می‌تواند نشانه‌ای از شروع روند پیشرفت باشد

در حال حاضر، بیت کوین شاهد افزایش حدود 28 درصدی ارزش نسبت به 30 روز گذشته است، با این حال، قیمت این ارز دیجیتال نسبت به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 69 .000 دلار در نوامبر (آبان آبان 1400.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا