اخبار روز سینما

ببینید: تصویر مهراوه و ملیکا شریفی نیا در ماشین مالی

در تصویری جدید که از مهراوه و ملیکا شریفی نیا در ماشین میلیاردی منتشر شده، این دوبازیگر را حواشی و بازخوردهای زیادی را با این عکس همراشد د.

به تازگی تصویر ملیکا و مهراوه شریفی نیا در ماشین لوکس عنوان، ماشین گران قیمت مهراوه شریفی نیا منتشر شده که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته است.

در تصویری از این دو بازیگر که در شبکه‌های منتشر شده، تصویری از این دو نفر به همراه همراه است ماشین لوکس ملیکا و مهراوه شریفی نیا میبینیم.

تصویر مهراوه و ملیکا شریفی نیا در ماشین مالی

عکس جدید ، مهراوه شریفی نیا در کنار خواهرش فضای مجازی منتشر شده است که کاربران را به خود جلب کرده است. این دو خواهر، در تصویر زیر که در خدمت شما قرار دادیم، در ماشین گران قیمت هستند.

ماشین گران قیمت مهراوه شریفی نیا

لطفا توجه داشته باشید:

ماشین لوکس ملیکا و مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی‌نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران بازیگر اهل ایران است. فارغ‌التحصیل رشته‌های موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او با بازی نقش فریده در سریال روز حسرت ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی مدرک ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

ملیکا شریفی‌نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا و خواهر مهراوه شریفی‌نیا می‌باشد. دانش‌آموخته‌ای گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی فعالیت‌ها.

مهراوه فرزند اول خانواده شریفی‌نیا اسـت. پنج ساله کـه خواهرش ملیکا «۲۱ آبان ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۶۵ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ در دوران کودکی بسیار خوش اخلاق و خندان بود. از دوازده سالگى پيانو ميزد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا