اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نیمه دوم سری Yellowstone و حواشی آن

کمی بیش از شش ماه از سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک در مراسم اسکار می گذرد و هنوز افراد زیادی در مورد آن صحبت می کنند. علاوه بر مردم عادی، افراد مشهور زیادی نیز درباره این ماجرا صحبت کرده اند. یکی از آن بازیگران سینما مردی از تورنتو (مرد اهل تورنتو 2022) مخفف “کوین هارت” است. او همچنین با کریس راک و ویل اسمیت دوست است.

اولین باری که این بازیگر به این موضوع پرداخت در ماه جولای بود. او درباره این اتفاق گفته بود که با وجود حاشیه هایی که پیش آمده همچنان هر دو را دوست دارد. کوین هارت اخیراً دوباره به این موضوع پرداخت و گفت که هم ویل اسمیت و هم کریس راک باید به این موضوع توجه کنند و زمان آن رسیده است که مردم دیگر در مورد آن صحبت نکنند.

این بازیگر گفت: مردم هر روز مرتکب اشتباه می شوند و به زمان نیاز دارند تا بعد از اشتباهات خود به خود برسند، این موضوع ربطی به دنیا ندارد، این موضوع بین کریس و اسمیت است؛ بگذارید خودشان بفهمند، شما باید به آنها اجازه دهید. به زندگی عادی خود برگردند اگر خودشان بخوانند مشکلشان را حل می کنند و اگر نخوانند حل نمی کنند».

این اتفاق در مراسم اسکار زمانی رخ داد که کریس راک در مورد طاس شدن همسر ویل اسمیت به دلیل بیماری شوخی کرد. این حادثه برای ویل اسمیت هزینه بالایی داشت. این بازیگر تابستان امسال سکوت خود را شکست و رسما از کریس راک عذرخواهی کرد. کریس راک هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد در یکی از استندآپ های خود از ویل اسمیت عذرخواهی کرده است.

کوین هارت نیز در ادامه بحث های خود گفت: “ویل اسمیت کسی است که باعث شده کارگردان ها بازیگران سیاهپوست را در کار خود انتخاب کنند، اینطور نیست؟ به همین دلیل من از ویل اسمیت شکایت نمی کنم و طوری رفتار می کنم که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.”

احتمالاً همه ما می‌توانیم قبول کنیم که در ماه‌های اخیر بحث‌های زیادی در این مورد صورت گرفته است، بنابراین شاید همه باید به حرف کوین هارت گوش دهند و اجازه دهند این دو بازیگر مشکلات خود را حل کنند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا