اخبار روز سینما

فال خوش یمن حضرت حافظ برای چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه + تفسیر

فال حافظ چهارشنبه، 20 اردیبهشت ماه را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

پی ام آپ، در فال حافظ چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه به شما توصیه می‌کند که عمر گرانبهای خود را بدون آنکه چیزی از فضای معنوی و مادی عایدت شود، سپری کرده‌ای و در راه رسیدن به آرزوهایت، تلاش چندانی نمی‌کنی.

 

متولد فروردین

بیش از یک سال است که من لاف می زنم

کز چاکران پیر مغان از من کمتر است

هرگز عسل قدیمی خود را نفروشید

ساغر خالی نبود من روشن و روشن هستم.

تفسیر

تعبیر فال حافظ امروز نشان می دهد که عمر گرانبهای خود را صرف کرده اید بدون اینکه چیزی به دست آورید، چه مادی و چه معنوی. شما بدون تلاش برای رسیدن به آن آرزو کرده اید. شما فکر می کنید بدشانس هستید، اما اینطور نیست. شما خودتان فرصت ها را از دست داده اید. هنوز زمان وجود دارد. یا به علی بگو و از نو شروع کن.

متولد اردیبهشت ماه

صحرام هاتف ماشین به کشورداری

گفت برگرد این در خیلی وقته که هست.

مثل جرعه های ما از دو دنیا

نور جام جهانی بین شما و وجدان شماست.

تفسیر

تعبیر فال امروز شما نشان می دهد که راه بازگشت هنوز برای شما باز است و می توانید اشتباهات گذشته را جبران کنید. زمان را برای اعمال خود سرزنش نکنید. از اشتباهات درس بگیرید و از آنها به عنوان پلی برای پیروزی استفاده کنید. همه سقوط می کنند، اما شما باید بایستید و تا رسیدن به هدف ادامه دهید.

متولد خرداد

سلیمی از زمان ورودش به عراق

العقی من نواحی ما العقی

ای سروان یار خانه

الی رکبانکم تل استیاقی

تفسیر

فال حافظ امروز را به شما نشان می دهد، مطمئن باشید که پاسخ مهربانی چیزی جز مهربانی نیست و پاداش خوبی ها و تلاش هایتان را خواهید گرفت. در آینده ای نه چندان دور شاهد اتفاقات جدیدی در زندگی خود خواهید بود که کاملاً شما را غرق می کند. خبرهای خوبی هم در راه است.

متولد تیر

بگذار خورشید از مشرق طلوع کند

هزار گل لاله از باغ ساقی خواهد آمد

نسیم کلاله سنبل را بر سر گل می شکند

بگذار بوی آن ننگ از چمن بیرون بیاید

تفسیر

طالع بینی حافظ برای امروز می گوید انتظار زیادی از روز دارید و می خواهید بدون هیچ مشکلی به همه چیز برسید. این فانتزی بیش نیست. بدون کار سخت به جایی نخواهید رسید. اگر جاه طلب نباشید، فرصت ها را از دست خواهید داد.

متولد مرداد

اگر به شما مربوط است لطفا به من اطلاع دهید.

وقتی صحبت از دولت می شود، کار من بر اساس اصول است

کجا بروم، چه کنم، کجا دنبال راه حل باشم؟

غم و اندوه روزگار غمگینی را پشت سر گذاشته ام

تفسیر

تعبیر حافظ از فال می گوید که میل به انجام کاری تمام افکارت را به خود مشغول کرده است، اما وسیله آن را نداری و از آن بسیار افسرده و ناراحت می شوی، خود را به آب و آتش می زنی و هر چیزی را می گیری. ناملایمات و خطر بدانید و آگاه باشید که اهداف متعالی راه بسیار طولانی و سنگلاخی با پایانی نامعلوم دارند.

متولد شهریور

ما در جستجوی حشمت وجه به اینجا آمده ایم

ما به اینجا آمده ایم تا از این حادثه بد پناه بگیریم.

افتخار می رود، ای ابر اشتباهات

که ما به دادگاه سند سیاه آمده ایم

تفسیر

فال امروز از حافظ نشان می دهد که دست سرنوشت مسیر زندگی شما را تغییر داده است اما از یاد خدا غافل نشده اید. شما شروع کرده اید به دعا برای کمک به خدا. لطف و بخشش خداوند شامل حال شما نیز می شود. آبروی کسانی که می خواستند شما را مقصر جلوه دهند از بین می رود و همه چیز روشن می شود.

متولدین مهر

دیدی که یار جز ظالم نبود

وقتی عهدمان شکسته شد غمی نبود

من از شانسم مجازات شدم وگرنه دوستم

او عادت به مهربانی و لطف نداشت.

تفسیر

فالگیر حافظ امروزی چنین تعبیری دارد: چرا عاقل باید کاری کند که توبه کند؟ برای کاری که کردی خیلی متاسفم شما با شکست مواجه شده اید و فکر می کنید که دیگر کسی شما را دوست ندارد و به شما احترام نمی گذارد، اما گذشت زمان همه چیز را نابود می کند. مطمئن باشید این شکست مقدمه یک پیروزی بزرگ است انشاالله.

متولد آبان

صبا اگر بگذری به کشور دوست می افتی.

یک پف از موهای دوست خود بیاورید

هر چند دوستان چیزی برای ما نمی خرند

یک موی سر دوستت را به دنیا نفروش

تفسیر

فال امروز حافظ نشان می دهد که منتظر خبری هستید که باید مدت زیادی صبر کنید تا این خبر بیاید و شروع به دعا کنید. ناامید نشوید. به هیچ چیز و هیچکس شک نکن. نباید از این خبر ناراحت شوید. زنجیر غم از دلت پاک می شود اگر با خدا باشی.

BorninRandom

ای صبا یه بوی زمین بیار دوست من

غم را از دل بردار و خبر خوب بیاور

از رهگذر دوست تا نابینایی رقیب

آرامش را به این منظره لعنتی بیاورید

تفسیر

تعبیر فال حافظ می گوید غم دل و جانت با مژده ای که در راه است حل می شود و همه چیز برایت رنگ دیگری می گیرد. با کور کردن چشم حسودان به تمام آرزوهایت می رسی و از قفس درد رها می شوی و چشمانت به جمال معشوق روشن می شود و کامت شیرین می شود و این خبر به گوش همه می رسد. . .

متولد دی

غم روزگاری که حدی نمی بینم

من نمی توانم بنفش را ببینم زیرا نمی توانم آن را بشوییم.

به پیر مغان نمی گویم خدمتش برود.

چون من علاقه ای به آن نمی بینم.

تفسیر

فال امروز حافظ می گوید چرا فکر می کنید غم شما پایانی ندارد؟ داروی درد تو بودن با خداست، راز و نیاز به خدا از درد تو می کاهد. آخه گذشته رو بخور که فایده نداره. تو تنها هستی راهت را گم کرده ای برخیز و مثل آب روان زندگی کن و مشکلاتت را خودت حل کن.

متولد بهمن

از ته دل برای یکی از دوستانم نوشتم.

آنی رایت دهرا ماله حجرک القیامه

من صد نشانه از فراق آنها را دیده ام

اشک در چشمان من نشانه ما نیست

تفسیر

فال امروز حافظ حاکی از آن است که برای رسیدن به هدف از فدا کردن جان خود دریغ نخواهید کرد. خداوند سخاوتمند است و خواسته شما را می داند و ثواب تلاش خود را خواهید دید و به هدف خود خواهید رسید.

متولد اسفند

در اطراف شهر ظرافت و زیبایی است

دوستان دعا عشق است، چه کار می کنید؟

چشمان بهشت ​​صندلی کناری جوانی را نمی بیند

زین بهتر نباید به دست کسی بیفتد.

تفسیر

فال امروز از حافظ می گوید وقت نشستن نیست. باید یه کاری کنی. تا زمانی که نیروی جوانی داشته باشی می توانی به هدفت برسی، حتی اگر زیاد فریب این زمینی ها را خورده باشی، اما باز هم گذشته را فراموش کنی. کمی توقعات را کم کن، تا زمانی که راز خود را فاش نکنی، کارت حل می شود و کار بسیار سختی حل می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا