اخبار روز سینما

تاروت روزانه فردا جمعه سی و یکمین تاروت خوانی فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی یکی یکی از روش های پیشگویی است که در فرهنگ های مختلف جهان به ویژه فرهنگ های غربی مورد استفاده قرار می گیرد. در تاروت خوانی از کارت های تاروت برای پیش بینی و تفسیر مسائل و رویدادهای آینده استفاده می شود. در فال تاروت، فردی که می خواهد فال بگیرد به طور تصادفی کارت های تاروت را انتخاب می کند و بر اساس ترکیب و موقعیت کارت ها تفسیر می کند. سوال یا مشکل درخواست شده است. در تاروت خوانی، تفسیرها و پیش بینی ها بر اساس تفسیر شخصی و اطلاعات فردی انجام می شود. در زیر تاروت خوانی فردا جمعه 31 ام است. فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت خورشید

ماه آوریل، زندگی یعنی نگاه کردن به بالا، برج حمل. انتخاب ها و دیدگاه شما به شما کمک می کند تا به فردی تبدیل شوید که می خواهید باشید. اگر ناراضی هستید، تصمیمات جدیدی بگیرید. این امکان وجود دارد که مسیر حرکت خود را در یک لحظه تغییر دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کار بزرگ انجام دهید: تصمیم بگیرید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت تعادل

اردیبهشت ماه ماهی ها، زیبایی در مهربانی و سازگاری وجود دارد. این ممکن است شبیه نفس کشیدن برای واکنش آرام به موقعیت‌های ناپایدار و اعمال کنترل نفس در زمانی که آسان نیست به نظر برسد. می‌تواند شما را به خودی که می‌خواهید نزدیک‌تر کند و یک فضای پرورش‌دهنده ایجاد کند. در چه زمینه هایی می توانید در این زمینه رشد کنید؟

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت ماه

خرداد ماهی های عزیز این امکان وجود دارد یکی یکی از دوستان اخیراً با شما صحبت نکرده است و دلیل آن ممکن است نامشخص باشد. ممکن است در پشت صحنه اتفاقی بیفتد که شما از آن بی خبر باشید. به جای اینکه طوری رفتار کنید که انگار برایتان مهم نیست صبور باشید. زمانی که بر مشکلات خود غلبه کردند دوباره با شما تماس خواهند گرفت. دوستی واقعی هرگز نمی میرد.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت شعبده باز

جولای جان، شما همیشه می توانید استعدادهای مدفون در بیشتر را بیابید و پرورش دهید. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بخش خاصی از شخصیت یا توانایی های خود را توسعه دهید. انجام این کار ممکن است در گذشته منطقی نبود، اما اکنون شما آماده هستید تا روی مهارت خاص خود تمرکز کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت عاشق

مرداد ماهی ها، هر رابطه ای بالا و پایین دارد. یک دقیقه دیوانه وار عاشق می شوید، لحظه ای دیگر به این فکر می کنید که آیا در رابطه درستی هستید یا خیر. شاید شما نمی خواهید برای همیشه ترک کنید. ممکن است بخواهید برای فکر کردن و دلتنگی یکدیگر استراحت کنید. ممکن است تنها چیزی که برای تجدید رابطه خود نیاز دارید کمی دور باشد.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت ستاره

شهریور ماهی ها، کائنات همیشه از طریق نشانه ها و هماهنگی ها با شما صحبت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنچه در اطرافتان می گذرد توجه دقیق داشته باشید. با توجه دقیق تر، می توانید از آنچه در زندگی خود می گذرد آگاه تر شوید. از کائنات بخواهید آنچه را که باید ببینید به شما نشان دهد و این کار را خواهد کرد.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت گوشه نشین

مهرماهی عزیز، امروز چندان علاقه ای به معاشرت با دنیا ندارید. ترجیح می دهید زمانی را در اندیشه های آرام و خلوتی شیرین بگذرانید. در حالی که اجتناب از بسیاری از مسئولیت ها غیرممکن است، می توانید برای یک ساعت یا 30 دقیقه مخفیانه از دنیا دور شوید و با افکار خود خلوت کنید.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت هیروفانت

آبان قوانین همیشه برای شکستن ساخته نمی شوند، ماهی ها. برای اینکه کار کند و موثر باشد، باید قوانینی را رعایت کرد. احترام به مرزها می تواند بزرگترین نشانه همدلی و تفکر باشد. بنابراین وقتی می‌خواهید از مسیر خارج شوید، به تصویر بزرگ فکر کنید. شاید چیزی وجود داشته باشد که به حفظ امنیت همه کمک کند، بنابراین غیرقابل مذاکره است.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت شیطان

آذر زمانی که ماهی ها وسوسه می شوند، اجتناب از انجام کار درست بسیار آسان است. شما می توانید میلیاردها دلیل برای اینکه چرا این نوار خوب است پیدا کنید. با این حال، ممکن است بخواهید در تصمیم خود تجدید نظر کنید. ممکن است امروز احساس یک طرفه بودن کنید. فردا، ممکن است از اقدام بر خلاف قضاوت بهتر خود پشیمان شوید. قوی ماندن دیگر آسان نخواهد بود، اما فقط برای مدت کوتاهی. وقتی کار درست را انجام دهید، برای زندگی احساس خوبی خواهید داشت.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت مرگ

دی ماهی های عزیز، اگر تا به حال از خود پرسیده اید که چرا همه چیزهای خوب باید به پایان برسند، بدانید که همه چیزهای بد نیز باید به پایان برسند. روزهای سخت ضرب الاجل هم دارند. بنابراین، اگر در زندگی خود با زمانی روبرو هستید که در آن آرزوی بهبودی دارید، صبور باشید زیرا این اتفاق خواهد افتاد.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت دو فنجان

بهمن احساسات مختلط بسیار گیج کننده است، ماهی های عزیز. ممکن است در مورد یک رابطه احساس تعارض کنید و از خود بپرسید که آیا باید بمانید یا بروید. بعضی از تصمیمات اصلاً نیازی به گرفتن ندارند. نکته خنده دار این است که وقتی دنیا را آزاد می کنید، همه چیز همانطور که باید اتفاق می افتد.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: کارت سوم

شمشیر

اسفند ماهی ها، خیانت چیزی نیست که بتوان آن را سهل انگاری کرد. اگر به نظر می رسد که کسی نمی تواند با شما صادق باشد، ممکن است چیزی بیش از یک انتخاب بد باشد. این ممکن است نشان‌دهنده این باشد که آنها باید ابتدا روی خودشان کار کنند تا بتوانند آنطور که می‌خواهید با شما ارتباط برقرار کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا