اخبار روز

بیست فروردین ودیعه میلیونی برای بازنشستگان تامین اجتماعی، ارتش و روستا


به گزارش ریمینو به نقل از شمانیوز، محمد مخبر در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سازمان تامین اجتماعی، با تاکید بر اینکه دولت با جدیت پیگیر تناسب حقوق بازنشستگان است، گفت: این موضوع توسط سازمان تامین اجتماعی حل خواهد شد. پایان دولت: حداقل دستمزد 6 میلیونی برای بازنشستگان تامین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و موضوع افزایش حداقل دستمزد و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید هرچه سریعتر حل شود.

این اظهارات معاون اول رئیس جمهور مصادف با صولت مرتضوی وزیر کار است که وی نیز در این جلسه تاکید کرد: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح های توسعه درمانی انجام می شود. پیش از این رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده درباره افزایش حقوق گروه های حقوق بگیر و بازنشستگان در لایحه بودجه 1403 گفت: ضریب حقوق حقوق بگیران 20 درصد و حداقل حقوق بازنشستگان افزایش یافت. 9 میلیون تومان است.

مهدی مسکن مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص معوقات پرداخت حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد. مستمری و قرار بهمن در ماه صنعت نت بازنشستگان و بازماندگان به همراه 4 میلیون تومان پرداخت ویژه اعیاد شعبانیه و اعیاد شعبانیه، 2 میلیون و 500 پاداش نوروزی، کمک عائله مندی و کمک هزینه فرزند واریز شد. مسکنی تاکید کرد: این پرداخت ها تا پایان سال به صورت ماهانه و تا تکمیل و تسویه معوقات عزیزان با اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد داشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا