اخبار روز سینما

اکران مردمی فیلم سینمایی مصلحت آغاز شد/ عدالت خط قرمز ندارد شعار فیلم مصلحت

به گزارش پی ام آپ، پوستر رسمی از فیلم سینما «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با طراحی زیبا از خانه طراحان انقلاب اسلامی منتشر شد.

این فیلم سینمایی مصلحت که موضوع معمایی و جاسوسی دارد بلاخره پس از سه سال بلاتکلیفی سرانجام چهارشنبه ۱۷ خرداد توسط صدا و سیما بهمن سبز و به سرپرستی سینما هویزه در مشهد کلید می خورد. این فیلم با شعار “عدالت خط قرمز ندارد” در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم که به موضوعی افشاگرانه از اوایل دهه 60 می پردازد، آمده است: «پسر یکی از مقامات عالی کشور در یکی از درگیری ها علیه دانشگاه تهران نامزد شده آدم کشی اما پیوند خانوادگی و مصلحت سیاسی کشور این پرونده مشکوک و مرموز را به تعادلی پیچیده و دشوار می کشاند…»

این فیلم که یکی از آثار مهم و جنجالی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود در 7 رشته نامزد دریافت جایزه شد و حسین دارابی در اولین تجربه سینمایی خود دیپلم افتخار برای آن جایزه بهترین کارگردانی اولین فیلم را دریافت کرد.

فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مهدی حسینی نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی بانو ذوالقدر و… بازیگران اصلی «مصلحت» را تشکیل می دهند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به کارگردان: حسین دارابی، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، مدیر پروژه: کامران حجازی، فیلمبردار: روزبه رایگا، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: فردین خلعتبری، مدیر تولید: پیمان حجازی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، آهنگسازی: آرش قاسمی، صدابردار: امیر عاشق حسینی، طراح گریم: شهرام خلج، بازنویسی فیلمنامه: احسان ثقفی، احمد حیدریان، دستیار کارگردان: صالح غربی‌جوان، برنامه‌ریزی: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه : ​​امین پهلوان زاده، مدیران تدارکات: فرامرز رضایی، حسین لنجابی، عکاس: امید صالحی، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، مشاور رسانه ای: محمدحسین سروقدی، روابط عمومی: زهرا دمزآبادی، محصول باشگاه فیلم سوره و مرکز فیلم و سریال اوج.

اکران مردمی فیلم سینمایی مصلحت آغاز شد/ عدالت خط قرمز ندارد شعار فیلم مصلحت

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا