اخبار روز سینما

اولین عکس لو رفته از کیان افشار همسر بهاره

بهاره کیان افشار او بازیگر جوان سینمای ایران است. بهاره کیان افشار وی تاکنون در فیلم ها و سریال های پخش شده از شبکه تلویزیونی خانگی به ایفای نقش پرداخته است.

بهاره کیان افشار او یک بازیگر کم کار است، اما تصمیمات درستی می گیرد. کیان افشار در آخرین روز از جشنواره فجر بهاره حلقه ازدواج خود را هنگام حضور در کاخ جشنواره در برج میلاد رونمایی کرد. بهاره کیان افشار به تازگی ازدواج کرده است نواب ابراهیمی سرآشپز معروف متاهل است. که ازدواج با این سرآشپز معروف حاشیه ای بیش نبود.

نواب ابراهیمی دانشجوی مهندسی عمران بود که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد، اما نتوانست صدای درونش را نادیده بگیرد و بعد از این همه مطالعه بالاخره به دنبال عشقش رفت. آشپزی را پی ام آپ کرد. از کودکی با ابتکار خود فیلم های یک دقیقه ای آشپزی را ضبط و در اینترنت منتشر کرد. او این کار را ادامه داد تا اینکه به شهرت رسید. در حال حاضر او را یکی از بهترین آشپزهای ایران می دانند که درآمد بالایی دارد.

بهاره کیان افشار

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان اولین عکس لو رفته از کیان افشار همسر بهاره

که در تاریخ 2023-05-11 16:37:58 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا