اخبار روز سینما

آیا چیزی از ابوالفضل پورعرب باقی مانده است؟


به گزارش شمانیوز؛ ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. ابوالفضل پور عرب که به دلیل بیماری مدت ها فعالیت نداشت و اکنون در وضعیت بهتری نسبت به قبل به سر می برد یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون ایران است. عکس اخیر ابوالفضل پورعرب را در زیر مشاهده می کنید که در آن این بازیگر متفاوت تر از قبل به نظر می رسد.

30 ساله به دلیل سرطان دی 2019 در بیمارستان بهمن او به بیمارستان تهران منتقل و تحت مداوا قرار گرفت و پس از مدت ها در محكومیت اهانت به پیامبر اسلام در مقابل دوربین های رسانه ها در نشست هنرمندان حاضر شد.

ابوالفضل بیچاره عرب

او از اینکه در دوران بیماری هیچ مسئولی با او عیادت نکرده گلایه می کند و می گوید: اگر واقعاً ستاره بودیم چرا وقتی سرطان داشتم و در بیمارستان بودم کسی سراغ من نمی آمد؟ چرا گفتند معتاد هستی؟ چرا گفتند ایدز دارد؟ چرا آقای ضرغامی از ما نپرسید؟ در همان زمان روی وضعیت سرخپوشان کار می کردم اما یک نفر از همان سریال به سراغ ما نیامد. البته مردم لطف داشتند و در بیمارستان بودند اما هیچ کدام از همکاران من چه در سینما و چه در تلویزیون نیامدند!


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا