اخبار روز

خبر مهم وزیر کار در تعطیلات هفتگی + جزئیات


به گزارش مانیبان؛ سید صولت مرتضوی در نشست با خبرنگاران درباره طرح فهرست کالاهای الکترونیکی و طرح فجران که در مراحل زیر ادامه دارد، گفت: در خصوص ادامه طرح بررسی جدید ضروری است و مقرر شد آقای دکتر مخبر باید مرکز کار و پیگیری باشد. در بحث کالابرگ استقبال بسیار خوب بود. در مرحله اول به ویژه در دهک های کم درآمد به ویژه در دهک های اول، دوم، سوم و در مرحله دوم استقبال بهتر بود و حتی در مرحله سوم استقبال شتاب بیشتری گرفت.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم که تقریباً 95 درصد از پروژه پذیرفته شود و مردم خیلی خوب آن را پذیرفتند و تلاششان این بود که هر چه زودتر کار به پایان برسد.

وزیر کار در مواجهه با سوال خصوصی درباره تعطیلی پنجشنبه و اجرای آن در مشمولان قانون کار و بخش خصوصی، تصریح کرد: این موضوع نیاز به قانون دارد، هر چه قانونگذار تصویب کند معتبر است. در واقع هر چه مجلس تصویب کند و اعلام کند، حتما اجرا می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت لایحه قانون تعیین تکلیف تعیین دستمزد به مجلس گفت: لایحه تعیین تکلیف دستمزد در معاونت کارشناسی این وزارتخانه در معاونت کارشناسی در حال بررسی است. وزارتخانه و سپس باید به دولت ارسال شود و در صورت تایید هیئت دولت به مجلس دولت ارسال می شود.

مرتضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر برخی گزارش ها مبنی بر اخراج کارکنان در شهرهای صنعتی، گفت: گزارشی از اخراج ندارم، اگر گزارش مکتوب داشته باشید حتما بررسی می کنم و در جلسه بعدی به شما گزارش می دهم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا