اخبار روز سینما

آمازون دنیای سینمایی Tomb Raider را می‌سازد

تحلیل و بررسی باکس‌آفیس هفته‌ای که گذشت:

دلیلی که می‌رفت فیلم «هشت یار اوشن» محصول جدیدترین کمپانی‌های برادران وارنر وارنر و ولیج ولیج رودشو رودشو رودشو رودشو رودشو رودشو رودشو رودشو رودشو رودشو رودشو وارنر وارنر. دیگر ورودی هفته که در نیمه بالای جدول فیلم ترسناک “ارثی” بهتر بود از پیش بینی بررسی برخورد داشت. سومین ورودی هفته فیلم «هتل آرتیمس» بود که اصلاً خوبی نداشت و بین فیلم پرفروش هفته قرار گرفت.

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های جذاب و خاطره‌انگیز “یاران اوشن اوشن اوشن اوشن عنوان هشتم یار اوشن اوشن اوشن در هفته‌ای که گذشت اکران شد و صدر جدول را از آن خود کرد. این فیلم فروش 41، 5 میلیون دلاری برای کسب جایگاهی است که مقدار فروشش به مقدار کمتری از پیشبینی ارزیابی بود. “هشت اوشن” که با بودجه میلیون دلاری کار بسیار را در هفته‌های آینده پیشه‌رو تهیه می‌کند. فیلم‌های محبوبی راه هستند که غریب به یقین خود جلوتر به «هشت یار اوشن» نخواهند داد.

مجموعه فیلم «یاران اوشن» در سینماهای داخل ایالات متحده با ۱۱۰ میلیون دلار فروش موفق شد که به نظر می‌رسد برای جدیدترین قسمت آن خیلی سخت خواهد بود. “هشت یار اوشن” موفق به کسب نمره “بی” از تماشاگران شد. این فیلم ۱۶ مارکت بین‌المللی نیز برای اکران داده شد که نتیجه آن ۲ میلیون دلار بود.

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» با عنوان «سولو: داستانی از ستارگان» پس از هفته‌ی صدرنشینی با فروش ۱۵، ۱۵ میلیون دلاری در جایگاه دوم قرار گرفت. فروش داخلی فیلم اکنون پس از سه هفته به ۱۷۶ میلیون دلار رسیده است که بدون شک برای موضوع فیلم “جنگ ستارگان ستارگان” مناسب نیست. در مارکت‌های نیز فیلم عادی ۱۳۶ , ۱ دلار فروش کرد تا مجموع کلی فیلم به ۳۱۲ و ۲ میلیون رسیده باشد.

فیلم “ددپول ۲” چهارمین هفته اکرانش را با فروش ۱۳٫۷ میلیون دلاری و رتبه سوم به پر،ان سایان . فروش داخلی فیلم فروش ۲۷۸ میلیون دلار و بین‌امللی آن ۳۷۶ میلیون دلار بوده است. “ددپول ۲” با ۱۱۰ میلیون دلار تهیه و فروش کلی میلیون دلاری یک موفقیت‌های سازنده آن می‌شود.

در جایگاه یک فیلم کم‌بودجه موفق دیگر با نام «ارثی» قرار می‌گیرد که محصول شرکت «A24» بوده است که با یک میلیون دلار فروش به عنوان دست پیدا شده است. اکرانش اکرانش اکرانش اکرانش اکرانش بیش از بودجه‌اش فروش کرد. این فیلم فروش بین‌المللی بین‌المللی و توسط تماشاگران نمره “دی” دریافت کرد.

آخرین فیلم بالا جدول “انتقام‌جویان: جنگ ابدیت” است که شاه فیلم‌های سال ۲۰۱۸ لقب خواهد داشت. این فیلم هفته‌ای که گذشت ۶ و ۸ دیگر فروش کرد تا داخلی‌اش دلار به بیش از ۶۵۰ میلیون برسد. فروش بین‌المللی «جنگ ابدیت» ۱ میلیارد دلار بوده که فروش کلی‌اش به ۱ و ۹۹۸ میلیارد دلار می‌رساند. به زودی “جنگ ابدیت” چهارمین فیلم تاریخ فروش آن از مرز ۲ میلیارد دلار عبور ک.

در هفته جاری منتظر اکران چه فیلمهایی باشیم؟
در هفته انیمیشن مورد انتظار و پرطرفدار “شگفت‌انگیزان ۲” اکران را آغاز کرد، همچنین فیلم کمدی “تگ” با در ۳۳۰۰ سینمای دیگر فیلم اکرانی هفته جاری خواهد بود بود، هفته هفته اکرانی بود، فیلم اکرانی فیلم فیلم دیگر فیلم بود. دیگر دیگر سینما سینما سینما سینما

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا