اخبار روز سینما

سریال پوست شیر ​​چند قسمت است ؟ + [قاتل ساحل در پوست شیر کیست؟]

بعد از اطلاع از زمان پخش سریال پوست شیر و تماشای آن، سوالی که پیش می آید این است که سریال پوست شیر ​​چند قسمت است ؟ برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

قاتل ساحل در پوست شیر ​​کیست؟

زمان پخش سریال پوست شیر

دانلود رایگان سریال پوست شیر ​​فصل 1 و 2

خلاصه سریال

سریال محصول کشور ایران به کارگردانی، و تهیه کنندگی برادران جمشید و نوید محمودی ساخته شده است. جمشید محمودی متولد افغانستان بوده و جزو تبعه های افغان در ایران است.

وی از افراد موفق در سینمای ایران می‌شود که از 6 سال به ایران مهاجرت کرده است. این کارگردان کارنامه درخشانی را نیز دارد. محمودی سریال تلویزیونی را نیز برای تلویزیون کارگردانی کرده و پوست شیر ​​تجربه کارگردانی جمشید محمودی در شبکه نمایش است. نوید و جمشید محمودی در سریال پوست شیر ​​نیز دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

پوست شیر ​​زندگی مردی به نام نعیم است که سال حبس را به شوق دخترش ساحل تاب آورده و به ساختن یک زندگی آرام در کنار دخترش دخترش می پردازد. همسر نعیم از او طلاق گرفته است، که با همسر جدید خود می‌کند و ساحل نیز او را پدر می‌داند. نعیم بعد از آزادی کم به دخترش نزدیک شده اما برای دیدن او دچار بحران بزرگی مید.

نیم نگاهی به داستان سریال پوست شیر؛ بهترین سریال ژانر جنایی ساخت ایران

سریال پوست شیر ​​چند قسمت است ؟

سریال پوست شیر ​​چند قسمت است

پوست شیر ​​در سه فصل هشتم ساخته شده است. در مجموع سریال پوست شیر ​​24 قسمت می باشد. تا کنون پانزده قسمت از این سریال در قالب دو فصل نمایش داده شده و مورد تورجه ٥رطا٪ گ.

بهترین فیلم های 2023 / مورد انتظارترین فیلم در سال 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

رستوران و قاتل ساحل در پوست شیر ​​کیست ؟

صفحات مجازی کاربران نظر:

به نظر نه صدرا نه رضا هیچ کدوم نه کاره ای، نعیم ورضا اینه که اطرافیانشون با خرید اونی که سیم کارت رو به نعیم داد (مرتضی) احتمالا پول گرفته که این به نعیم بده اونی که هم هم نعیم اینا میان خونه باغ. احتمالاً برا صمد بپا چون خود صمد رو با تکون دادن زنگوله فراری دادن محض احتیاط خبر داد به اصل کاریه و هم اونی که کلید خونه باغ رو به نعیم داد طرز عجیبی اصرار کرد برا برا گرفتنش کاره احتمالا در جریان باشه نعیم تا کجا میره. وچیکار می کند از قصد کلید رو به نعیم که راحت تر بفهمه نعیم چیکار میکنه چون خیلی حرفه ای هست این کاره اصل هر کی هست با نعیم هم با مشکات مشکات مشکل از قتل روش درختی هم باخبره و اگه ساحل باشه یا به کلانتری دکتره هم باشه. پول داده چون مشکات جا پرسید تست دی ای آن چی شد گفتن مثبته پس اگه اگه زنده زنده ست باید آزمایش هم شده باشه چون فقط با خون همه جوره تست رو از جسد سوخته گرفت اگه مرده باشه هم احتمالش هست تقطیع شده باشه چون ساعت فیلم به نعیم وساعت ماشین ف ف رق دارن هم ولی هر کی که هست خیلی ایه برای همین میگم خود درختیه ولی اخه مشکلی با نداره که در کل سوال بی جواب فعلا زیاده اینم یادم رفت بالاتر بنویسم پلیس وقتی رفت صمد بگیر اونی که کنار در وایساده دست رسول به طرف نعیم. اینا مشکوک نگاه کرد که نعیم اینا رو دید ولی چیزی نگفت یا شاید خیلی حساس شدیم به همه

نظرات دیگر:

نعیم زرنگیش بود ک موتور فریدونو گرفت و صمد انداخت و خونه باغو پیدا کرد ی سرنخ از ساحل دیگه نشون بدن ک از پلیس ی سر و گردن گردن بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره. بالاتره بالاتره بالاتره بالاتره

نظر کاربر:

لیلا تا دیدم فک کنم با بهزاد دیدتش بعد رفت بهزاد،،، ساحل پیش خودش نگه داشته حالا هم برش میداره از مرز قاچاق ببره خارج که اونجا نعیم نعیم و مشکات باهم میرن دنبالش که اونجا گیر دار و دسته بهزاد میوفتن.

بیشتر بخوانید:

سریال پوست شیر ​​چند قسمت است

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا