اخبار روز سینما

بهنوش طباطبایی بعد از پناه بردن مهدی پاکدل به گربه ها


طبق اخبار شما: بهنوش طباطبایی او یکی از بازیگران موفق ایرانی است که همسر مهدی پاکدل است. اینکه اخیرا عکس های زیادی از او در کنار گربه هایش منتشر شده است نشان می دهد که این بازیگر علاقه زیادی به گربه دارد. بهنوش طباطبایی او فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

برای شروع معرفی این بازیگر محبوب ایرانی باید بگوییم: بهنوش طباطبایی در بیست و هفتم اردیبهشت ماه وی در سال 1360 در منطقه یوسف آباد تهران به دنیا آمد. پدرش سید ناصر طباطبایی به عنوان مهندس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی مشغول به کار بود و مادرش معلم بود. بهنوش فرزند دوم خانواده اش است و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

بهنوش طباطبایی

این بازیگر که از کودکی به بازیگری علاقه داشت، تحصیلات خود را تا لیسانس مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری خود را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. علاوه بر تلاش های بازیگری، بهنوش طباطبایی او در دو رشته مختلف دیپلم گرفت. وی دارای مدرک لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر و همچنین دارای دکترای روانشناسی در رشته روانشناسی تربیتی است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران از کودکی به بازیگری علاقه داشت و حتی با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در او شعله ور شد.

در دوران دبستان، بهنوش طباطبایی او با مهرآوه شریفی نیا (دختر محمدرضا شیرینی نیا و آزیتا حاجیان) همکلاسی بود و با دیدن فیلم دزد و عروسک ها (۱۳۷۷) علاقه او به بازیگری بسیار افزایش یافت.

بهنوش طباطبایی

او با دیدن جذابیت های بازیگری مهرآوه و عکس هایی که به همکلاسی هایش نشان می داد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را در کودکی و با تلاش فراوان گرفت تا در سال ۱۳۷۲ در هنرستان و ادبیات کودک و نوجوان وارد دنیای بازیگری شود. او حرفه بازیگری را آغاز کرد.

بهنوش طباطبایی


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا