اخبار روز سینما

فروش فوق العاده یقه سفید ها/ گزارش پر طرفدارین فیلم ها در هفته ای که گذشت!

جدول فروش هفتگی سینماها هفته گذشته یک مهمان غیرمنتظره داشت. طنز «یقه سفید» در هفت روز گذشته توانسته با پشت سر گذاشتن فیلم «ملاقات خصوصی» در بین چهار فیلم پرفروش هفته قرار گیرد و پس از فیلم‌های «فسیل»، «آهنگ دو نفره» و «سه کام حبس » جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است

به گزارش پی ام آپ، کمدی  یقه سفیدها به کارگردانی شهرام مسلخی و با بازی مهدی هاشمی و لیلا اوتادی، هفته گذشته موفق شد ۱۳۵۲۶ بیننده را به خود اختصاص دهد و بالاتر از فیلم «ملاقات خصوصی» به باکس آفیس ۵۷۴۱۳۷ هزار تومان برسد و در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گیرد. اکران این فیلم از 27 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون مجموع فروش آن از مرز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عبور کرده است.

صدر جدول فروش هفتگی همچنان در اختیار فیلم فسیل است. این اثر کریم امینی همچنان به صدرنشینی خود ادامه می دهد. هفته گذشته 219 هزار و 936 تماشاگر به تماشای این فیلم نشستند که «فسیل» 8.9 میلیارد تومان فروش داشت. با فروش این فیلم در هفته گذشته مجموع فروش فیلم به 165 میلیارد تومان رسید. از ابتدای اکران یعنی در تاریخ 27 اسفند 1401 تا کنون 3 میلیون و 717 میلیون و 387 بیننده فیلم “فسیل” را تماشا کرده اند. این فیلم در 556 سالن سینمای کشور به نمایش درآمده است.

فیلم کمدی آهنگ  دو نفره این هفته توانست جایگاه دوم جدول فروش هفتگی را حفظ کند. این فیلم در رقابت با فیلم «سه کام حبس» 400 میلیون تومان بیشتر فروخت و با فروش یک میلیون و 896 هزار تومانی توانست جایگاه دوم جدول را از آن خود کند. 45251 بیننده این هفته فیلم «آرزو ارزانش» را تماشا کردند. فیلم این کارگردان در مجموع 12 میلیارد و 203 میلیون تومان فروش داشته است.

با اینکه «سه کام حبس» دو هفته است رتبه دوم فروش هفتگی را از دست داده است، اما همچنان دومین فیلم پرفروش امسال است.

رتبه سوم جدول فروش هفتگی متعلق به فیلم سه کام حبس ساخت سامان سالور است. این فیلم هفته گذشته 1 میلیارد و 462 میلیون پلان فروخت. این میزان فروش به این معناست که 33121 بیننده برای دیدن سه کام حبس بلیت خریده اند. مجموع فروش فیلم سامان سالور در حال حاضر اکران شده به 15 میلیارد تومان رسیده و تاکنون 312 هزار بیننده آن را تماشا کرده اند.

«ملاقات خصوص یاین هفته اثر امید شمس در جدول فروش هفتگی یک پله سقوط کرد. این فیلم رتبه چهارم جدول را از دست داد و با فیلم «یقه سفیدها» با فروش 511 میلیون و 992 هزار تومانی پنجم شد. ملاقات خصوصی از زمان اکران تاکنون 31 میلیارد تومان فروش داشته و توانسته 818 هزار و 500 بیننده را به سینماها جذب کند.

«عروس خیابان فرشته“با فروش هفتگی 417 میلیون و 787 هزار بیننده و فیلم جنگیدسته دختران با فروش 376 میلیون و 153 هزار تومانی در رتبه های ششم و هفتم جدول فروش هفتگی قرار دارند.

از صبح روز چهارشنبه 17خرداد، سینما  «نگهبان شب» ، «عروسی مردم»، «شهر هرت»، «کت چرمی» و «مصلحت» به چرخه اکران عمومی اضافه شدند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا