اخبار ورزشی

پست مشکوک جواد نکونام در اینستاگرام!/ عکس

جواد نکونام با انتشار پستی جدید در فضای مجازی خبرساز شد. قرار بود سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب و معرفی شود و همه اخبار و گمانه زنی ها حکایت از انتخاب نهایی جواد نکونام داشت. رسانه ها تصور می کردند جواد نکونام، سرمربی سابق فولاد به زودی هدایت استقلال را برعهده خواهد گرفت. با این حال، سرمربی استقلال اعلام کرد که هواداران باید چند روز دیگر به باشگاه فرصت دهند تا گزینه مناسبی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کنند. حرفی که خیلی ها آن را نشانه دور شدن جواد نکونام از استقلال می دانستند.

جواد نکونام با انتشار تصویری قابل توجه از تیم استقلال بار دیگر گمانه زنی ها درباره حضورش در تیم فوتبال استقلال را تقویت کرد.

این در حالی است که استقلالی ها اخبار انتخاب سرمربی جدید تیم محبوبشان را دنبال می کنند که هر ساعت یک کامنت یا واکنش ابعاد جدیدی به زمان پایانی این دوره می دهد.

در همین حال حجت کریمی ظهر امروز با انتشار مطلبی در اینستاگرام از هواداران استقلال خواست تا به باشگاه فرصت دهند تا در خارج از زمین تصمیم درست بگیرند.

این در حالی بود که شب گذشته انتخاب نکونام به عنوان سرمربی تقریبا تمام شده بود.

پست اینستاگرام جواد نکونام

حالا جواد نکنام، گزینه برتر استقلال برای نیمکت نشینی این تیم، پستی از روزهای حضورش در تیم استقلال با دستی از خوشحالی بالا گرفته و دو قلب آبی منتشر کرد که احتمالا حکایت از خبر جدیدی دارد.

البته داستان از دو موقعیت نیست. انتشار این پست به معنای انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال و بازگشت این چهره مطرح فوتبال ایران به باشگاه محبوبش خواهد بود و یا اینکه نکونام در کنار هواداران استقلال است.

در پایان به نظر نمی رسد بیشتر از پایان این هفته روشن شود که نکونام قصد انتشار این پست را دارد.

قرار بود شنبه سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب و معرفی شود. همه اخبار و گمانه زنی ها در مورد انتخاب نهایی نکونام در حالی مطرح شد که رسانه ها فکر می کردند سرمربی سابق فولاد به زودی سکان هدایت استقلال را به دست می گیرد.

حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز اعلام کرد که هواداران باید چند روز دیگر برای انتخاب گزینه مناسب به باشگاه فرصت دهند. موضوعی که خیلی ها آن را نشانه خروج جواد نکونام از استقلال می دانستند.

کریمی حتی امروز در مصاحبه ای گفته بود که مسائلی را که باعث شد نکونام در استقلال حضور نداشته باشد، شنیده و هنوز مشکل نکونام حل نشده است. او حتی پا را فراتر گذاشت و اعلام کرد که مذاکره با مربیان داخلی و خارجی همچنان در دستور کار است!

منبع: ورزش سه

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا