اخبار ورزشی

ایران 0 (4) _ اردن 0 (3) / رفتن امیدهای ایران به فینال غرب قاره

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، دیدار تیم های ملی فوتبال امید ایران و اردن امروز یکشنبه 7 خردادماه از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه برگزار می شود. مدینه شهر بغداد گرفته شد. این دیدار در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا برگزار شد.

محمدرضا خالدآبادی، سعید ایرانخواه، محمدامین حزباوی، سامان فلاح، محمد قربانی، یاسین سلمانی، محمدحسین اسلامی، سامان تورانیان، امیر جعفری، احمد شریعت‌زاده و آریا برزگر با نظر رضا عنایتی در برابر اردن به‌عنوان ۱۱ بازیکن ابتدایی به زمین فرستاده شدند.

همچنین احمد جویدی، لیث ابو رحال، محمد ابو النادی، عرفات حاج‌ابراهیم، مهند العرامشه، مهند ابو طاها، سیف درویش، محمد ابو هزیم، امین الشناینه، رزق بنی‌هانی و فیصل ابو شنب به سرمربی‌گری عبدالله ابو زمع برای اردن در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

تقابل تیم های ایران و اردن در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی ستاره میدان محمدرضا خالدآبادی بود که پنالتی های دوم و سوم اردنی ها را مهار کرد تا در نهایت تیم ایران با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و صعود به فینال مسابقات فوتبال غرب آسیا را جشن بگیرد.

در تیم ایران ضربات پنالتی یاسین سلمانی، علیرضا باویه، محمد قربانی و مهدی هاشم‌نژاد گل شد و ضربه پنالتی محمدامین حزباوی را سنگربان اردن مهار کرد. همچنین ضربات پنالتی بشار الدیابات، امین شنانیه و مهد ابوطاها از تیم اردن گل شد و محمدرضا خالدآبادی ضربات محمد ابوالنادی و عامر جاموس را مهار کرد.

بنابراین گزارش، تیم فوتبال امید کشورمان سه شنبه شب در دیدار فینال مسابقات فوتبال امید غرب آسیا به مصاف برنده دیدار امشب عراق و عمان می رود. تیم امید کشورمان در مرحله گروهی مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا با سوریه و فلسطین همگروه شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا