اخبار روز سینما

ویدیو : پخش ربنای استاد شجریان پس از سال ها در برنامه محفل

به جدید ویدویی از پخش ربنای استاد شجریان پس از سال ها در برنامه محفل در رسانه ها پخش می شود که باعث افزایش تعداد کاربران شده است.

خیرا ویدیویی از ربنا استاد شجریان در برنامه محفل در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. گویا پخش ربنای شجریان پس از سال ها از تلویزیون توسط یک نوجوان خوانده شده است.

گویا برخی حواشی وجود دارد که پخش شدن ربنا محمدرضا شجریان در مسابقه محفل جایگزین نسخه استاد خود شجیریان خواهد شد که این شایعاتی از سوی کاربران فضای ماج ولی این صدا نمی تواند هم اکنون جای صدای استاد محمدرضا شجریان را بگیر.

پخش ربنای استاد شجریان پس از سال ها در برنامه محفل

در برنامه محفل شبکه سه سیما پس از سالها دعای معروف ربنا محمدرضا شجریان با اجرای یک نوجوان پخش شد با این اجرا همه به یاد استاد شجریان افتادند که ربنا بدون استفاده از تکنولوژی‌های امروزی ماندگار خواندن سال‌ها سال‌ها در و افطار میهمان بود و هنوز مشتاق این ربنای زیبای زیبای زیبای ربنای زیبای ربنای زیبای بود. استاد شجریان هستیم و هر کسی جای او خواند جای او نگرفت!

محمدرضا شجریان موسیقیدان، آهنگساز، خواننده و خوشنویس اهل ایران است. ستاد محمدرضا شجریان از برجسته‌ترین موسیقی سنتی ایرانی است و آلبوم‌های بسیار را این زمینه ساخته است.

پخش ربنای شجریان پس از سال ها از تلویزیون

لطفا توجه داشته باشید:

محمدرضا شجریان اول مهر ماه 1319 در مشهد متولد شد. 5 ساله در خلوت کودکانه‌اش آواز می‌خواند، 15 بهمن 1326 به کلاس می‌رود و یک سال بعد از آموزش قرآن‌کریم نزد پدر پدر. در 9 ماه تلاوت آغاز می‌شود و یک سال بعد در میتینگ‌ها و اجتماعات آن سال‌ها ادامه می‌دهد.

در سال 1331 برای اولین بار صدای محمدرضا شجریان از رادیو خراسان پخش می شود. سال 1332 محمدرضا شجریان عنوان شاگرد را در بین دانش‌آموزان مشهدی از خود می‌کند و سپس دبیرستان شاهرضا تحصیلات خود را می‌گیرد. همزمان در فوتبال دبیرستان‌های مشهد هم حضور می‌یابد و در سال 1334 موفق می‌شود تیم دانش آموزش استان راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا