اخبار روز سینما

ویدیو : حرکات عجیب سحر قریشی پشت چراغ قرمز

به تازگی ویدیویی از حرکات عجیب سحر قریشی پشت چراغ قرمز در رسانه های مجازی فارسی توسط کاربران در حال دست به دست شدن می باشد.

امروز ویدیویی از حرکات حاشیه ساز سحر قریشی پشت چراغ قرمز در رسانه مجازی پخش شده است. گویا پس از منتشر شدن جنجالی ترین ویدیوی حرکات نامشروع سحر قریشی شایعاتی مبنی بر دست دادن عقلش در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

حرکات موزون سحر قریشی پشت چراغ قرمز در رسانه‌های فارسی بحث داغی را برای کاربران ایجاد می‌کنند که حواشی زیاد برای او ایجاد کرد.

حرکات عجیب سحر قریشی پشت چراغ قرمز

سحر قریشی به تازگی ویدئویی عجیبی از خود پشت چراغ قرمز منتشر کرده است. حرکات حاشیه ساز سحر قریشی پشت چراغ قرمز در این ویدئو نگاه کردن به دوربین و ایجاد اکتشهای عجیب در صوت خودش است.

حرکات حاشیه ساز سحر قریشی پشت چراغ قرمز

در ادامه می‌توانید جنجالی‌ترین ویدیوی حرکات نامشروع سحر قریشی را ببینید:

سحر قریشی بازیگر سابق و تلویزیون، در مرداد ماه سال به امارات مهاجرت کرده و در شهر ساکن شده است. او هنوز شغلی نپرداخته است و چند ماه اعلام کرده است که تصمیم به ایران ندارد و می‌خواهد در امارات فعالیت کند. اما هنوز هیچکس نمی‌داند که پس از بازیگری، در چه حوزه‌ای فعالیت خواهد کرد.

سحر قریشی کار بازیگری را سال 1388 با بازی فیلم سینمایی لج و لج بازی به سید مهدی برقعی شروع کرد و از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت شهرت.

سحر قریشی بازی شی فیلم های موفقی مانند اتومبیل، پنج، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، آزادی، فت شب سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس ایکس ایکس، نیوکاسل و دوباره هم در کارنامه هنری هنری هنری.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا