اخبار روز سینما

ویدیو : رقص و شادی مریم مومن وسط خلیج فارس

به تازگی ویدیویی از رقص و شادی مریم مومن وسط خلیج فارس در رسانه های مجازی پخش می شود که حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است.

آخرای ویدیویی از رقص مریم مومن در قایق در فضای مجازی پخش می شود که حواشی زیادی را برای این بازیگر ایجاد کرده است. فیلم لو رفته رقص بندری مریم مومن در شبکه‌های مجازی بسیار وایرال شده است که حاشیه آن ساخته شده است. در ادامه ویدیویی حاشیه ساز از بندری رقصیدن مریم مومن وسط دریا را دید.

رقص و شادی مریم مومن وسط خلیج فارس

بندری رقصیدن مریم مومن وسط دریا

مریم مومن ویدئویی از خود را که دست زدن به جنوبی و شادی کردن در قایقی در دل درمیا اسات درت د نتشر کرده است که به نظر می‌رسد متعلق به سفر عید او به جنوب است.

مریم مومن از هنرپیشه‌های نام آشنای کشورمان می‌شود که با سریال بانوی عمارت در نقش فخران زمان به هنر بازیگری می‌رسد و به شهرت می‌رسد که از اهل تبریز می‌آید و بعد از حضور در میرسیال وفق به شهرت می‌رسد و این سریال شروع به حضور او در سینما و تلویزیون می‌کند. .

رقص مریم مومن در قایق

در ادامه می‌توانید بندری رقصیدن مریم مومن وسط دریا را ببینید:

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج دوربین جلوی دوربین که با تئاتر ادامه داد و در “بانوی عمارت” به شهرت یک شب رسید. فیلمی از شادی کردن مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون وسط دریا در فضای مجازی منتشر شد.

پدر و مادر مریم مومن سال‌ها زمانی که او نه ساله بود پیش از جدا شدن و همین موضوع برای این بازیگر باقی مانده است. مریم مومن در رشته بازیگری تحصیل کرد و برای اولین بار در زمینه تئاتر فعالیت‌های حرفه‌ای خارزغگ د و در سال 96 در (سریال بانوی عمارت) اولین تجربه حرفه‌ای خود در زمینه بازیگری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا